„Adweek” sprawdza możliwe problemy po fuzji Publicisu i Omnicomu - Marketing przy Kawie
„Adweek” sprawdza możliwe problemy po fuzji Publicisu i Omnicomu
  • 0
  • 1
31.07.2013

„Adweek” sprawdza możliwe problemy po fuzji Publicisu i Omnicomu

Agencje należące do jednej sieci, pracujące dla konkurencyjnych marek nie są niczym dziwnym. Skala łączących się holdingów Publicis i Omnicom sprawiła, że magazyn „Adweek” sprawdził, gdzie mogą pojawić się problemy związane z fuzją.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 lipca 2013

30 lipca 2013