adtify – nowa platforma reklamy online
  • 0
  • 1
11.05.2014 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

adtify – nowa platforma reklamy online

Z początkiem kwietnia na rynek weszła nowa platforma reklamy efektywnościowej – adtify. To samoobsługowe narzędzie opierające się na nieinwazyjnym formacie reklamowym.
(Informacja promocyjna)

Rozwiązanie powstało na bazie doświadczenia twórców PortMMO*, największej sieci afiliacyjnej gier MMO w Polsce. To na użytkownikach tej sieci platforma była testowana przez ostatnie miesiące. Format reklamowy adtify ma postać widgetu notyfikacji. Może on prezentować dowolną treść – zarówno statyczną reklamę łączącą grafikę z tekstem, jak i elementy zawierające rich media.

Kreacja dopasowywana jest kontekstowo do kategorii tematycznej odwiedzanej strony internetowej. Wyróżnikami adtify są wysoka efektywność przy małej inwazyjności dla odbiorców oraz duża elastyczność nośnika.

– Model adtify oparliśmy na przejrzystych i prostych zasadach. Reklamodawcom oferujemy dodatkowy kanał dotarcia, którym mogą samodzielnie i na bieżąco zarządzać. Wydawcy z kolei otrzymują dodatkowe narzędzie monetyzacji treści, komplementarne z innymi formatami obecnymi w ich serwisach – mówi Aleksander Szulc, business development director platformy adtify.

Rozliczanie z siecią odbywa się w modelu cost-per-click, a minimalna stawka za kliknięcie wynosi 0,15 zł. Twórcy adtify opracowali efektywny system eliminacji oszustw, który m.in. raz dziennie przetwarza wszystkie kliknięcia i odrzuca z rozliczeń wszystkie uznane za fałszywe.

Jeśli chodzi o zasięg adtify, w ciągu miesiąca platforma wyświetla ponad 13 mln unikalnych odsłon reklam. Platforma jest otwarta na współpracę niemal ze wszystkimi wydawcami, zarówno właścicielami dużych serwisów, jak i blogerami.

Podobnie w przypadku reklamodawców – system samoobsługowy pozwala korzystać z adtify dużym markom, jak i mniejszym firmom, prowadzącym kampanie skierowane do wąskiej grupy odbiorców. W planach na najbliższe tygodnie jest wzbogacenie formatów reklamowych o funkcje społecznościowe oraz takie, które pozwalają rozpocząć proces sprzedaży już z poziomu reklamy.

* PortMMO to największa sieć afiliacyjna gier MMO w Polsce, obsługująca najpopularniejsze serwisy rozrywkowe (np. demotywatory.pl), wideoblogerów (Rock, Rojo) oraz producentów gier. W 2013 r. odnotowała przychody na poziomie ponad 3 mln zł.
(Informacja promocyjna)

11 maja 2014

9 maja 2014