„AdReport Trend Q4”. Skoda najmocniej promowaną marką samochodową w Internecie
  • 0
  • 1
15.02.2018

„AdReport Trend Q4”. Skoda najmocniej promowaną marką samochodową w Internecie

W czwartym kwartale 2017 r. najbardziej promowaną marką samochodową była Skoda – pokazują dane systemu monitoringu reklamy online AdReport. Na jej promocję przeznaczono ponad 2,29 mln zł. Na reklamę samochodów online wydano w sumie o 700 tys. zł więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku (wzrost o 1,6 proc.).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 lutego 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2018

McDonald’s ogłasza globalne zobowiązania dotyczące oferty dla dzieci

Firma McDonald’s przedstawiła globalne zobowiązania dotyczące zestawów Happy Meal. Planowane zmiany dotyczą zarówno produktów wchodzących w ich skład, jak i komunikacji oferty dla dzieci. Marka będzie zachęcać rodziny do wyboru zestawów zawierających owoce, warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, produkty pełnoziarniste, chude białko i wodę. Założone cele mają zostać osiągnięte do 2022 r.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2018

Branża farmaceutyczna wciąż największym reklamodawcą w telewizji. Ranking Codemedia

Top 10 najbardziej aktywnych reklamodawców 2017 r. według domu mediowego Codemedia ponownie otwierają przedstawiciele branży farmaceutycznej. Zdecydowanym liderem jest Aflofarm z GRP na poziomie 215 072,61. Za nim plasuje się Polpharma (GRP 111 867,19). Ranking zamyka również firma z tego sektora – GlaxoSmithKline. W tegorocznym zestawieniu zabrakło T-Mobile oraz Orange. Dołączył za to inny telekom – Polkomtel.