„AdReaction: The Art of Integration”. Raport Kantar Millward Brown
  • 0
  • 0
17.01.2018

„AdReaction: The Art of Integration”. Raport Kantar Millward Brown

Ponad połowa firm na świecie niewłaściwie planuje kampanie wielokanałowe. Przez to nie wykorzystują one szansy na zwiększenie efektywności swoich marek. Taki wniosek przyniosło badanie Kantar Millward Brown.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2018

16 stycznia 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2018

Gessler okopana, Urbański wypłynął, tańczące gwiazdy spadły, telewizje na plusie. Raport „Lokomotywy reklamowe”

W 2017 r. w rankingu „Lokomotywy reklamowe” mocno zamieszał Hubert Urbański z powracającym formatem „Milionerzy”. Wyprzedziła go tylko wieloletnia liderka zestawienia – Magda Gessler. Jej „Kuchenne rewolucje” zarobiły blisko 200 mln zł. MullenLowe MediaHub przygotował kolejną odsłonę raportu na temat gwiazd, na których stacje telewizyjne zarabiają najwięcej pieniędzy z reklam.