Adidas stworzył strefę dla biegaczy podczas Półmaratonu Praskiego
  • 0
  • 2
5.09.2023

Adidas stworzył strefę dla biegaczy podczas Półmaratonu Praskiego

Marka Adidas przygotowała specjalną strefę dla biegaczy i kibiców podczas 8. Nocnego Półmaratonu Praskiego oraz Piątki Praskiej.

Zgodnie z hasłem ostatniej kampanii Adidas Running: W bieganiu liczysz się Ty”, atrakcje były dostępne dla każdego, komu bieganie jest bliskie. Dla:

  • wyczynowców walczących o czołowe lokaty,
  • pokonujących własne słabości,
  • tych, którzy przyszli pokibicować startującym.

Bo każda biegowa motywacja jest dobra.

Prowadząc współprace ze sportowcami, marka zwróciła uwagę na wyjątkowe cechy osobowości, jakie łączą miłośników biegania. Tak powstał manifest ukazujący, że to właśnie ten sport kształtuje w sportowcach mentalność zwycięzcy. Pozwala ona czerpać radość z wielkich sukcesów, małych postępów czy równie ważnych mikrowygranych.

Manifest biegowy marki Adidas

  • Wygrać przed postawieniem pierwszego kroku, z tym, co masz w głowie i w nogach.
  • Wygrać z pogodą, kontuzją, brakiem czasu dla siebie i dla tych, którzy w ciebie wierzą.
  • Wygrać medal w dowolnej postaci, złoty lub za udział.
  • Wygrać na każdej płaszczyźnie.
  • Nawet najlepsze buty nie pobiegną same. W bieganiu liczysz się Ty.

Fragmenty manifestu oraz jego interpretacji przez biegaczy zostały wykorzystane w komunikacji poprzedzającej Półmaraton Praski: online, a także w przestrzeni miejskiej – w formie muralu, plakatów i łuku triumfalnego, który stanął w strefie marki podczas wydarzenia. Ponadto na trasie biegaczy łapał fotoradar mobilizujący ich do podkręcenia tempa.

Na miejscu wydarzenia stanął także pop-up store marki

Był czynny już podczas odbioru pakietów startowych. W tym sklepie z produktami biegowymi prezentowana była m.in. linia Adizero dla profesjonalnych biegaczy. W jej skład wchodzą m.in. buty Adizero Boston 12 i Adios Pro 3, zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i komforcie.

Udowodnili to biegacze reprezentujący markę Adidas. W klasyfikacji mężczyzn zajęli oni wszystkie trzy miejsca na podium. Zwyciężył Mateusz Kaczor, a za nim finiszowali Krystian Zalewski i Artur Olejarz. W klasyfikacji kobiet w butach Adidas biegła druga na mecie Emilia Mazek, która ustąpiła tylko triumfującej Izabeli Paszkiewicz.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiadała agencja VMLY&R Poland. Obejmowało to kampanię mediową, współpracę z influencerami, wysyłkę kreatywną oraz koordynację realizacji eventu we współpracy z agencją Creative Pro.

  • 2
Adidas ze strefą na Półmaratonie Praskim

Adidas ze strefą na Półmaratonie Praskim

Adidas ze strefą na Półmaratonie Praskim
 

5 września 2023

4 września 2023