Adidas przedstawia ewolucję swojej wieloletniej filozofii „Impossible Is Nothing”
  • 3
  • 3
22.04.2021

Adidas przedstawia ewolucję swojej wieloletniej filozofii „Impossible Is Nothing”

Marka Adidas przedstawia ewolucję wieloletniej filozofii „Impossible Is Nothing”. Teraz stawia na dostrzeganie możliwości, które opiera się na buntowniczym optymizmie będącym fundamentem głównego celu, jakim jest zmiana życia poprzez sport.

Jak deklaruje marka, „Impossible Is Nothing” to jej sposób patrzenia na świat poprzez możliwości widziane tam, gdzie inni widzą niemożliwe. Jest to nastawienie dzielone przez społeczność i jej partnerów. Wykorzystując dokumentalistyczny styl domowych nagrań, przygotowana przez markę seria wideo prezentuje nieznane wcześniej strony niektórych z najczęściej pokazywanych osobistości na świecie. Było to możliwe dzięki zaangażowaniu ich przyjaciół oraz innych sportowców, a także upublicznieniu nieznanych wcześniej nagrań archiwalnych.

Prezentując niepublikowane wcześniej nagrania intymnych chwil, seria podąża za wydarzeniami świata sportu i kultury. Pokazuje, jak optymizm i działanie ukształtowały życie ich bohaterów. Eksplorując wyobrażenia, jakie mieli na temat swojej przyszłości, dostrzegając możliwości i zamieniając je na czyny, honoruje osoby z wyjątkową charyzmą, które przeszły do historii na globalnej scenie. Celem jest zainspirowanie innych, aby dostrzegali i wykorzystywali swoje możliwości, wzmocnieni kolekcją czysto ludzkich historii będących dowodem na to, ile można osiągnąć dzięki optymizmowi.

W nagraniach wystąpili globalni ambasadorzy Adidasa, tacy jak Beyoncé czy Mohamed Salah. Beyoncé dostrzegła możliwość zaproszenia wszystkich do odnalezienia swojego własnego głosu. Jej platforma pełni funkcję sceny, na której celebrowana jest różnorodność.

Mohamed Salah zobaczył możliwość bycia kimś więcej niż piłkarzem. Zobaczył, że może zachęcać innych do zmieniania świata poprzez sport, do budowania lepszej przyszłości.

W kampanii udział wzięły także inne osoby związane z marką Adidas, znane polskim fanom i kibicom. Wśród nich są takie postaci, jak Ewa Chodakowska, Dominika Stelmach, Jakub Moder czy Zuzanna Kołodziejczyk. Każde z nich opowiada swoją historię dostrzegania możliwości tam, gdzie innym wydaje się to niemożliwe.

Przykładem takiej postawy jest historia Zuzanny Kołodziejczyk. Modelka dostrzegła możliwość wykorzystania swojej popularności w nieoczywisty sposób, aby mierzyć się z ważnymi społecznie tematami.

Część filmów eksploruje zagadnienie innowacyjnego designu. To np. wyobrażenie sobie na nowo:

  • czym mogą być buty przeznaczone do bicia rekordów świata (projekt Adizero Adios Pro),
  • w jaki sposób można pomóc walczyć z plastikowymi odpadami (współpraca z Parley).

Łącząc dostrzeganie możliwości z optymizmem, Adidas odsłonił plany dotyczące trzech strategicznych obszarów tworzenia lepszej przyszłości przez sport: zrównoważony rozwój, wiarygodność, otwartość.

  • Możliwość zbudowania bardziej zrównoważonej przyszłości poprzez zobowiązanie, aby do 2024 r. całkowicie zrezygnować z dziewiczego poliestru i wykorzystywać jedynie poliester pochodzący z recyklingu we wszystkich produktach marki.
  • Możliwość jednoczenia i włączania wszystkich ludzi w sport. Wiąże się to z rozszerzeniem kontraktu z UEFA o mistrzostwa Europy kobiet oraz rozgrywki kobiecej Ligi Mistrzów.
  • Możliwość rozwijania innowacji, jakie nie były wykorzystywane nigdy wcześniej i stawianie dużego kroku naprzód, co łączy się z wykorzystaniem potencjału technologii druku 3D do produkcji podeszew w modelu 4DFWD i kolejnych produktach tworzonych we współpracy z Allbirds.

Seria odcinków zaczęła ukazywać się 19 kwietnia. Kolejne epizody pokazywane będą przez całą wiosnę i lato 2021 r.

Kompleksową realizacją kampanii lokalnej (działaniami z zakresu influencer marketingu, działaniami PR oraz media relations) zajmuje się VMLY&R Poland.

  • 3
Adidas zmienia filozofię „Impossible Is Nothing”

Adidas modyfikuje filozofię „Impossible Is Nothing”

Adidas zmienia filozofię „Impossible Is Nothing”
Adidas zmienia filozofię „Impossible Is Nothing”

Lens Position: 402

22 kwietnia 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.04.2021

W Dzień Ziemi Decathlon prezentuje zagrożony sport przyszłości

Czy siatkówka może być sportem zagrożonym? A narciarstwo alpejskie? Często nie zdajemy sobie sprawy, że wraz z degradacją środowiska mogą wyginąć także dyscypliny sportowe. Z okazji Dnia Ziemi Decathlon przedstawia wizję tego, jak może wyglądać sport za 30 lat i podejmuje działania, by te czarne scenariusze nie zostały zrealizowane. W akcję „Sport przyszłości” zaangażowali się także pracownicy marki, którzy już teraz podejmują lokalne ekologiczne inicjatywy.