Adidas przedstawia ewolucję swojej wieloletniej filozofii „Impossible Is Nothing” - Marketing przy Kawie
Adidas przedstawia ewolucję swojej wieloletniej filozofii „Impossible Is Nothing”
  • 3
  • 3
22.04.2021

Adidas przedstawia ewolucję swojej wieloletniej filozofii „Impossible Is Nothing”

Marka Adidas przedstawia ewolucję wieloletniej filozofii „Impossible Is Nothing”. Teraz stawia na dostrzeganie możliwości, które opiera się na buntowniczym optymizmie będącym fundamentem głównego celu, jakim jest zmiana życia poprzez sport.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 kwietnia 2021

  • 0
  • 3
  • 0
22.04.2021

W Dzień Ziemi Decathlon prezentuje zagrożony sport przyszłości

Czy siatkówka może być sportem zagrożonym? A narciarstwo alpejskie? Często nie zdajemy sobie sprawy, że wraz z degradacją środowiska mogą wyginąć także dyscypliny sportowe. Z okazji Dnia Ziemi Decathlon przedstawia wizję tego, jak może wyglądać sport za 30 lat i podejmuje działania, by te czarne scenariusze nie zostały zrealizowane. W akcję „Sport przyszłości” zaangażowali się także pracownicy marki, którzy już teraz podejmują lokalne ekologiczne inicjatywy.