Adidas prezentuje nową odsłonę globalnej kampanii Impossible is nothing
  • 0
  • 1
5.03.2007

Adidas prezentuje nową odsłonę globalnej kampanii Impossible is nothing

Największe gwiazdy adidas zapraszają w podróż w czasie i opowiadają
o ważnych momentach w życiu, gdy udowodnili sobie, że Niemożliwe nie istnieje.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52900 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2007

Coffee Art. Festiwal rozstrzygnięty

Wspaniały klimat a także aromat świeżo parzonej kawy unoszący się wokoło, właśnie w takiej atmosferze odbyły się 15.02.2007 r w kawiarni Daily Cafe przy ulicy Świętokrzyskiej w Warszawie obrady jury, które miały na celu wyłonienie zwycięzców tegorocznego konkursu Coffee Art. Festiwal. Coffee Art. Festiwal rozpoczął się 5 października 2006 roku i trwał do końca stycznia 2007 roku. Prace można było nadsyłać w trzech kategoriach: fotografia, grafika lub przedmioty użytkowe.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2007

Blue Grass – nowy dział w nowej siedzibie

Agencja reklamowa Blue Grass zmieniła lokalizację. Od 1 marca br. funkcjonuje w nowym biurze przy ulicy Piłsudskiego w Poznaniu (61-246 Poznań, ul. Piłsudskiego 104). Zmiana siedziby podyktowana była dynamicznym rozwojem firmy oraz wyodrębnieniem w ramach jej struktur specjalistycznego działu „MarketingAgro”. Nowa sekcja zajmować się będzie kompleksową obsługą marketingową podmiotów działających na rynku rolniczym.