Adidas potwierdza plan sprzedaży Reeboka
  • 0
  • 1
22.02.2021

Adidas potwierdza plan sprzedaży Reeboka

Adidas sprzedaje Reeboka. To element nowej strategii niemieckiej marki.

Jak tłumaczy Kasper Rorsted, prezes Adidasa, zdecydowano, że Adidas i Reebok będą lepiej wykorzystywać swój potencjał wzrostu, gdy będą od siebie niezależne.

Adidas przejął Reeboka w 2006 r., płacąc za niego 3,8 mld dol. Miał to być sposób na nawiązanie walki z marką Nike. Według szacunków sprzedaż może przynieść teraz 1,2 – 1,8 mld dol.

Jak podaje agencja Bloomberg, kupnem mogą być zainteresowane konkurencyjne firmy sprzedające sprzęt sportowy, zwłaszcza z Azji, a także podmioty private equity. Wśród potencjalnie zainteresowanych wymieniane są firmy: Timberland i North Face (VF), Authentic Brands Group i chińska Anta Sports.

Źródło: www.wyborcza.biz

  • 1
Adidas potwierdza plan sprzedaży Reeboka

Adidas potwierdza plan sprzedaży Reeboka

22 lutego 2021

19 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.02.2021

Marki o żeńskich nazwach mają rynkową przewagę. Wyniki badania

Co wspólnego mają ze sobą marki Nike, Coca-Cola i Disney? Wszystkie mają nazwy językowo żeńskie*. Jak pokazuje badanie**, firmy zajmujące najwyższe pozycje na liście Interbrand „Global Top Brands” w ciągu ostatnich dwudziestu lat mają średnio częściej nazwy żeńskie niż firmy z niższych pozycji. Nazwy żeńskie pod względem językowym niosą bowiem ze sobą ciepło, czyli wartości takie jak dobroduszność i szczerość.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.02.2021

Jak marki przygotowują się do postpandemicznego nastawienia konsumentów? Analiza firmy Carat

W czasie pandemii prowadzimy znacznie bardziej zdystansowane życie, przebywając w domu przez większość czasu. Praca zdalna, e-zakupy i spotkania towarzyskie w czterech ścianach zastąpiły chodzenie do biur, sklepów i miejsc rozrywki. Marki nieustannie muszą dostosowywać się do tego nowego stylu życia, próbując zrozumieć, w jaki sposób mogą nadal być częścią życia konsumentów. Firma Carat przeanalizowała, jakie działania prowadzą do sukcesu.