- 0
- 1
Adidas potwierdza plan sprzedaży Reeboka
Adidas sprzedaje Reeboka. To element nowej strategii niemieckiej marki.
Jak tłumaczy Kasper Rorsted, prezes Adidasa, zdecydowano, że Adidas i Reebok będą lepiej wykorzystywać swój potencjał wzrostu, gdy będą od siebie niezależne.
Adidas przejął Reeboka w 2006 r., płacąc za niego 3,8 mld dol. Miał to być sposób na nawiązanie walki z marką Nike. Według szacunków sprzedaż może przynieść teraz 1,2 – 1,8 mld dol.
Jak podaje agencja Bloomberg, kupnem mogą być zainteresowane konkurencyjne firmy sprzedające sprzęt sportowy, zwłaszcza z Azji, a także podmioty private equity. Wśród potencjalnie zainteresowanych wymieniane są firmy: Timberland i North Face (VF), Authentic Brands Group i chińska Anta Sports.
Źródło: www.wyborcza.biz
- 1