0 1 22.02.2021Adidas potwierdza plan sprzedaży Reebokazarządzanie markąAdidas sprzedaje Reeboka. To element nowej strategii niemieckiej marki.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 22.02.2021Trwają zgłoszenia do konkursu Złota SłuchawkaW tym roku zgłoszenia w konkursie Złota Słuchawka będą oceniane przez trzydziestu jurorów. Konkurs wyróżnia najlepsze projekty i ludzi wspierających procesy bezpośredniego kontaktu z klientem. Przyjmowanie prac w pierwszym terminie konkursu mija 5 marca. Drugi termin będzie trwać do 12 marca.
1 2 0 19.02.2021Chipsy Lay’s promowane jako towarzysz domowych seansów filmowychTrwa 4. edycja kampanii promocyjnej „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejny producent chipsów ziemniaczanych, firma PepsiCo, przekonuje Polaków, że najlepsze wrażenia podczas oglądania filmów zapewniają przekąski marki Lay’s.
0 1 0 19.02.2021Marki o żeńskich nazwach mają rynkową przewagę. Wyniki badaniaCo wspólnego mają ze sobą marki Nike, Coca-Cola i Disney? Wszystkie mają nazwy językowo żeńskie*. Jak pokazuje badanie**, firmy zajmujące najwyższe pozycje na liście Interbrand „Global Top Brands” w ciągu ostatnich dwudziestu lat mają średnio częściej nazwy żeńskie niż firmy z niższych pozycji. Nazwy żeńskie pod względem językowym niosą bowiem ze sobą ciepło, czyli wartości takie jak dobroduszność i szczerość.
0 1 0 19.02.2021Jak marki przygotowują się do postpandemicznego nastawienia konsumentów? Analiza firmy CaratW czasie pandemii prowadzimy znacznie bardziej zdystansowane życie, przebywając w domu przez większość czasu. Praca zdalna, e-zakupy i spotkania towarzyskie w czterech ścianach zastąpiły chodzenie do biur, sklepów i miejsc rozrywki. Marki nieustannie muszą dostosowywać się do tego nowego stylu życia, próbując zrozumieć, w jaki sposób mogą nadal być częścią życia konsumentów. Firma Carat przeanalizowała, jakie działania prowadzą do sukcesu.