Adidas odczarowuje pojęcie sportu w kampanii „Reimagine Sport”
  • 0
  • 9
14.01.2020

Adidas odczarowuje pojęcie sportu w kampanii „Reimagine Sport”

Adidas rozpoczyna rok 2020 zainspirowany przekonaniem, że sport ewoluował. Nie chodzi w nim już o osiąganie najlepszych wyników, ustanawianie nowych rekordów i porównywanie siebie z innymi. Marka zaprasza do zdefiniowania na nowo pojęcia sportu oraz zachęca kobiety do postrzegania siebie jako sportowców, niezależnie od poziomu zaawansowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 stycznia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.01.2020

Europejska piłka znowu pobija rekord. Przychody czołowej dwudziestki klubów wyniosły 9,3 mld euro – badanie Deloitte

FC Barcelona po raz pierwszy w historii stanęła na czele klubów piłkarskich o największych przychodach na świecie. W sezonie 2018/2019 przychody hiszpańskiego giganta były rekordowe i wyniosły prawie 841 mln euro. Na 2. miejscu znalazł się ubiegłoroczny zwycięzca, czyli Real Madryt, a na 3. Manchester United. Przychody dwudziestki największych futbolowych drużyn wyniosły 9,3 mld euro, o 11% więcej niż rok wcześniej. To najważniejsze wnioski z 23. edycji raportu Deloitte „Football Money League”.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
14.01.2020

Rośnie znajomość Dawida Kubackiego. Badanie ARC Rynek i Opinia

Z roku na rok rośnie odsetek osób, które przyznają, że znają dobrze lub bardzo dobrze skoczków narciarskich. Jednocześnie maleje odsetek osób, które zupełnie nie rozpoznają skoczków – niezależnie od tego, czy interesują się skokami narciarskimi, czy nie. Najbardziej znany spośród skoczków to Kamil Stoch. Dobrą znajomość Dawida Kubackiego, zwycięzcy ostatniego Turnieju Czterech Skoczni, deklarowało w 2019 r. więcej osób niż w roku ubiegłym (o 8 p.p.) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.