Adidas odczarowuje pojęcie sportu w kampanii „Reimagine Sport”
  • 0
  • 9
14.01.2020

Adidas odczarowuje pojęcie sportu w kampanii „Reimagine Sport”

Adidas rozpoczyna rok 2020 zainspirowany przekonaniem, że sport ewoluował. Nie chodzi w nim już o osiąganie najlepszych wyników, ustanawianie nowych rekordów i porównywanie siebie z innymi. Marka zaprasza do zdefiniowania na nowo pojęcia sportu oraz zachęca kobiety do postrzegania siebie jako sportowców, niezależnie od poziomu zaawansowania.

W Polsce główną twarzą kampanii „Reimagine Sport” jest ambasadorka marki Adidas, Ewa Chodakowska. Trenerka fitness przedstawia swoją interpretację pojęcia sportu. Towarzyszą jej:

  • Zuzanna Borucka, influencerka,
  • Dominika Nahajowska, promotorka baletu dla dorosłych,
  • Anna Fritz-Fabijanek, trenerka personalna z zamiłowaniem do sportów siłowych i podnoszenia ciężarów.

W kampanii „Reimagine Sport” każda z kobiet zastanawia się nad własną definicją sportu i rolą, jaką odgrywa w jej życiu.

  • 9
Adidas zachęca: „Reimagine Sport”

Adidas zachęca: „Reimagine Sport”

Adidas zachęca: „Reimagine Sport”
Adidas zachęca: „Reimagine Sport”
Adidas zachęca: „Reimagine Sport”
Adidas zachęca: „Reimagine Sport”
Adidas zachęca: „Reimagine Sport”
Adidas zachęca: „Reimagine Sport”
Adidas zachęca: „Reimagine Sport”
Adidas zachęca: „Reimagine Sport”

14 stycznia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.01.2020

Europejska piłka znowu pobija rekord. Przychody czołowej dwudziestki klubów wyniosły 9,3 mld euro – badanie Deloitte

FC Barcelona po raz pierwszy w historii stanęła na czele klubów piłkarskich o największych przychodach na świecie. W sezonie 2018/2019 przychody hiszpańskiego giganta były rekordowe i wyniosły prawie 841 mln euro. Na 2. miejscu znalazł się ubiegłoroczny zwycięzca, czyli Real Madryt, a na 3. Manchester United. Przychody dwudziestki największych futbolowych drużyn wyniosły 9,3 mld euro, o 11% więcej niż rok wcześniej. To najważniejsze wnioski z 23. edycji raportu Deloitte „Football Money League”.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
14.01.2020

Rośnie znajomość Dawida Kubackiego. Badanie ARC Rynek i Opinia

Z roku na rok rośnie odsetek osób, które przyznają, że znają dobrze lub bardzo dobrze skoczków narciarskich. Jednocześnie maleje odsetek osób, które zupełnie nie rozpoznają skoczków – niezależnie od tego, czy interesują się skokami narciarskimi, czy nie. Najbardziej znany spośród skoczków to Kamil Stoch. Dobrą znajomość Dawida Kubackiego, zwycięzcy ostatniego Turnieju Czterech Skoczni, deklarowało w 2019 r. więcej osób niż w roku ubiegłym (o 8 p.p.) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.