Adam Sztaba wspiera edukacyjną akcję społeczną „Patrz, w co gram” - Marketing przy Kawie
Adam Sztaba wspiera edukacyjną akcję społeczną „Patrz, w co gram”
  • 0
  • 2
29.05.2012

Adam Sztaba wspiera edukacyjną akcję społeczną „Patrz, w co gram”

Społeczno-edukacyjna kampania, przygotowana przez Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPiDOR), jest skierowana przede wszystkim do ojców. Ma na celu uświadomienie ojcom, że to właśnie od nich zależy bezpieczeństwo ich dzieci, ponieważ to oni najczęściej kupują w prezencie gry wideo. Akcję wspiera Adam Sztaba, popularny kompozytor i jednocześnie ojciec dorastającego syna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 maja 2012