Ad.net ponownie najlepszym biurem sprzedaży reklamy on-line
  • 0
  • 1
30.11.2005

Ad.net ponownie najlepszym biurem sprzedaży reklamy on-line

Po raz drugi z rzędu sieć Ad.net zajęła czołowe miejsce w kategorii „Internet” w raporcie biur sprzedaży reklamy prowadzonym przez Media i Marketing Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53942 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

30 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.11.2005

CONNECT buduje strategię marketingową Apart-u

Firma jubilerska APART, lider na rynku jubilerskim w Polsce, rozpoczęła kampanię wizerunkową, której celem jest zbudowanie świadomości marki Apart jako producenta pięknej biżuterii. Kampania telewizyjna, która rozpoczęła się w II połowie listopada, to pierwszy etap realizacji strategii marketingowej dla marki Apart opracowanej przez firmę konsultingową CONNECT - strukturę należącą do grupy komunikacyjnej TBWACOMMUNICTONS GROUP.