Acxiom Polska o marketingu precyzyjnym w 2006 roku
  • 0
  • 1
17.01.2007

Acxiom Polska o marketingu precyzyjnym w 2006 roku

Początek roku to tradycyjny czas podsumowań, kiedy to planując działania na kolejne 12 miesięcy staramy się jednocześnie ocenić efekty swoich dotychczasowych starań. Acxiom Polska, choć nie zamknął jeszcze swojego roku finansowego (rok budżetowy firmy dostosowany jest do standardów korporacyjnych i trwa do końca marca), pozwolił sobie na parę refleksji na temat tego, co działo się w firmie i branży w 2006 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2007