ACTA na Facebooku: raport - Marketing przy Kawie
ACTA na Facebooku: raport
  • 0
  • 5
1.02.2012

ACTA na Facebooku: raport

Społecznościowa rewolucja w sprawie przyjęcia porozumienia ACTA pokazała siłę takich mediów, jak Facebook. To w tym serwisie kilkaset tysięcy ludzi postanowiło wirtualny sprzeciw przenieść na ulice miast. Według analizy aplikacji catNapoleon.com, także partie i politycy muszą zwrócić większą uwagę na potęgę social mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 lutego 2012