ACNielsen stawia na konsulting analityczny
  • 0
  • 1
6.03.2006

ACNielsen stawia na konsulting analityczny

Z początkiem 2006 roku powstał w ACNielsen niezależny dział Analytic Consulting. Wyodrębnienie nowej, wyspecjalizowanej komórki zostało podyktowane rosnącymi potrzebami Klientów z branży FMCG, którzy oczekują bardziej kompleksowego doradztwa w zakresie Marketingu Mix. W Polsce będzie znajdować się centrala działu na Europę Środkowo-Wschodnią.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2006

Centrum Nauki Kopernik z On Board PR

Zespół ds. Centrum Nauki Kopernik nawiązał współpracę z firmą On Board Public Relations. Konsultanci On Board PR pomogą twórcom Centrum w opracowaniu kompleksowej strategii sponsoringowej. Wynikiem współpracy ma być plan pozyskania dodatkowego wsparcia dla ośrodka i oferta sponsoringowa adresowana do potencjalnych partnerów Centrum. Ośrodek, który ma powstawać w ciągu najbliższych dwóch lat w Warszawie będzie pierwszym w Polsce interaktywnym centrum edukacyjnym i jest największym projektem tego typu realizowanym w kraju. Prace na rzecz Centrum są realizowane przez On Board PR jako działania pro publico bono.