„A Ty, co ułożysz z Cheetos?” – ruszyła kampania reklamowa chrupek
  • 2
  • 1
6.09.2019

„A Ty, co ułożysz z Cheetos?” – ruszyła kampania reklamowa chrupek

Wystartowała kampania „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”. W jej ramach marka zachęca konsumentów do kreatywnej zabawy kształtami chrupek i układania z nich obrazów.

Działania pod hasłem „A Ty, co ułożysz z Cheetos?” zostały podzielone na dwa etapy. Każdy poświęcony będzie różnym wariantom chrupek.

Na potrzeby promocji przygotowano materiały pokazujące wiele możliwości układania obrazów z chrupek. Obrazy prezentowane będą w telewizji oraz kanałach cyfrowych, w tym mediach społecznościowych. Specjalna ekspozycja produktów powstanie też w punktach sprzedaży.

Brand hero – gepard Chester – zachęca konsumentów do odkrywania w sobie duszy artysty. Pokazuje, że wystarczy jedynie odrobina wyobraźni, aby liczne kształty chrupek stały się narzędziem do tworzenia dzieł sztuki.

W pierwszej odsłonie kampanii nacisk położony został na promowanie podstawowej oferty chrupek Cheetos. Z kolei druga odsłona dotyczyć będzie Cheetos Mix-ups. To paczki zawierające trzy różne kształty, w trzech różnych smakach.

Pierwszy etap kampanii rozpoczął się w sierpniu i zakończy pod koniec września. Drugi etap zaplanowano na październik i listopad. Łącznie kampania potrwa cztery miesiące.

  • Realizacja i lokalna adaptacja kampanii: VMLY&R Poland
  • Planowanie mediów: Media Direction OMD
  • 1

„A Ty, co ułożysz z Cheetos?” – pyta gepard Chester

6 września 2019

  • 1
  • 9
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2019

Marka Aldi wita pasażerów na lotnisku w Katowicach paczkami z żywnością

Nietypową akcję dla pasażerów Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice – Pyrzowice przygotowała sieć Aldi. Ma to być odpowiedź na niehandlowe niedziele, które bywają szczególnie uciążliwe po powrocie z urlopu. Hostessy w strojach stewardes w hali odbioru bagaży wręczają podróżnym paczki z pełnowartościowymi produktami spożywczymi, z których można przygotować śniadanie czy kolację.

5 września 2019

  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2019

Ikea wystartowała z kampanią „Czym Tobie się odwdzięczy?”

Ikea wystartowała z kampanią będącą początkiem całorocznej linii kreatywnej. Potrzeby mieszkania czy domu niejednokrotnie stawiane są niemal na ostatnim miejscu listy priorytetów. Tymczasem marka skupia się na ukazaniu korzyści z inwestowania w urządzenie wnętrza. W produkty, które podnoszą codzienny komfort życia i sprawiają, że mieszkanie czy dom stają się miejscem prawdziwego odpoczynku. Wszystko to zgodnie z ideą „Wnętrze się odwdzięcza”.