„A Ty, co ułożysz z Cheetos?” – ruszyła kampania reklamowa chrupek - Marketing przy Kawie
„A Ty, co ułożysz z Cheetos?” – ruszyła kampania reklamowa chrupek
  • 2
  • 1
6.09.2019

„A Ty, co ułożysz z Cheetos?” – ruszyła kampania reklamowa chrupek

Wystartowała kampania „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”. W jej ramach marka zachęca konsumentów do kreatywnej zabawy kształtami chrupek i układania z nich obrazów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 września 2019

  • 1
  • 9
  • 0
6.09.2019

Marka Aldi wita pasażerów na lotnisku w Katowicach paczkami z żywnością

Nietypową akcję dla pasażerów Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice – Pyrzowice przygotowała sieć Aldi. Ma to być odpowiedź na niehandlowe niedziele, które bywają szczególnie uciążliwe po powrocie z urlopu. Hostessy w strojach stewardes w hali odbioru bagaży wręczają podróżnym paczki z pełnowartościowymi produktami spożywczymi, z których można przygotować śniadanie czy kolację.

5 września 2019

  • 2
  • 0
  • 0
5.09.2019

Ikea wystartowała z kampanią „Czym Tobie się odwdzięczy?”

Ikea wystartowała z kampanią będącą początkiem całorocznej linii kreatywnej. Potrzeby mieszkania czy domu niejednokrotnie stawiane są niemal na ostatnim miejscu listy priorytetów. Tymczasem marka skupia się na ukazaniu korzyści z inwestowania w urządzenie wnętrza. W produkty, które podnoszą codzienny komfort życia i sprawiają, że mieszkanie czy dom stają się miejscem prawdziwego odpoczynku. Wszystko to zgodnie z ideą „Wnętrze się odwdzięcza”.