1 2 1 22.11.2022Velo Bank zmienił logo i rozpoczął kampanię reklamowąHasłem kampanii VeloBanku jest „Świat bardziej Velo”. Ma pokazać, że bank poprzez swoje produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta.
0 2 1 15.04.2025Reklama Aquaparku Fala „Dzieciom wstęp wzbroniony” jest nieetyczna – uznała Komisja Etyki ReklamyŁódzki Aquapark Fala zamieścił na Facebooku ogłoszenie zatytułowane „Fala tylko dla dorosłych – Dzień na basenie bez chlapania, dziecięcych pisków i kolejek na zjeżdżalnie? Tak!”. Komisja Etyki Reklamy uznała, że narusza to normy etyczne i dyskryminuje ze względu na wiek.
0 1 1 27.03.2025Piotr Żyła został ambasadorem marki LottoTotalizator Sportowy nawiązał współpracę z Piotrem Żyłą – jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich skoczków narciarskich.
0 4 1 28.03.2025Powstała agencja influencer marketingu Mistify. Założycielem Mariusz MistewiczMistify jest agencją influencer marketingu i social mediów, którą Mariusz Mistewicz rozwija wspólnie z synem Jakubem. Specjalizacja to obsługa marek i twórców – od strategii komunikacji i kampanii influencer marketingowych, przez media społecznościowe, aż po management gwiazd i influencerów.
0 1 1 25.03.2025Znamy zwycięzców konkursu CSR Poland Awards 2025Trzecia edycja konkursu CSR Poland Awards miała na celu docenienie działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz liderów CSR w firmach. Nagrody zostały wręczone 20 marca w Krakowie podczas konferencji CSR Poland.
1 2 2 18.03.2025Kampania Novo Nordisk „Słuchaj serca. Lecz otyłość”Szósta edycja kampanii edukacyjnej Novo Nordisk „Porozmawiajmy szczerze o otyłości” odbywa się pod hasłem „Słuchaj serca. Lecz otyłość”. Wyzwania w obszarze otyłości to: zbudowanie i utrzymanie motywacji oraz uświadomienie, że każdy krok ku zdrowiu ma znaczenie.
0 1 2 5.03.2025UOKiK ukarał zmowę między sklepami z elektroniką a firmą Jura PolandPrawie 10 lat trwała zmowa pomiędzy spółką Jura Poland a właścicielami sklepów RTV Euro AGD, Media Markt i Media Expert. UOKiK nałożył ponad 66 mln zł kar na firmy, a także na prezes zarządu Jury – Joannę Luto.
0 6 1 20.02.2025Skandale, wysokie koszty i brak autentyczności w influencer marketingu – ryzyka w raporcie OBTK i SW ResearchInfluencer marketing to jedna z najpopularniejszych form promocji. 88% firm deklaruje, że współpracuje lub rozważa współpracę z twórcami internetowymi. Dla wielu firm jednak wiąże się to z ryzykiem. Do największych zagrożeń marki zaliczają skandale, wysokie koszty oraz brak autentyczności influencerów. Pokazuje to raport On Board Think Kong i SW Research.
3 1 2 27.01.2025IKEA sparodiowała reklamy marek luksusowychKampania „Actually, It's IKEA” parodiuje reklamy marek luksusowych i przekonuje, że luksus nie musi oznaczać kupowania drogich produktów.
0 2 1 20.01.2025Wynagrodzenia w marketingu i PR w 2024 r. – raport Grafton RecruitmentFirmy coraz częściej koncentrują się na zatrudnianiu ekspertów pełniących kluczowe role w działach marketingu i PR. Choć dynamika rekrutacji w tych obszarach pozostała umiarkowana, rosło zapotrzebowanie na kompetencje strategiczne i cyfrowe. Tak pokazuje raport Grafton Recruitment „Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024”.