0 1 0 0 1 13.12.2006Czarne dziury budżetu – jak ich uniknąć?E. Livneh, Top 13 Marketing Budget Wastes—and How to Avoid Them, "MarketingProfs", 12.12.2006Krótki poradnik dla osób planujących budżet firmy na kolejny rok - zarówno dla tych, którzy jeszcze tego nie zrobili, jak i dla tych, którzy przyjmują konstruktywną krytykę i są zainteresowani lepszym rozplanowaniem wydatków.
0 1 0 0 6 22.03.2024Webinar „Jak tworzyć markę w duchu ESG?” już 26 marca26 marca godz. 14:00–15:30 odbędzie się bezpłatny webinar „Jak tworzyć markę w duchu ESG?”. Organizuje go agencja Admind. Wezmą w nim udział przedstawiciele organizacji certyfikowanych B Corp: Monika Nachyła (Abris Capital Partners), Paweł Niziński (Goodbrand/Better), Mateusz Zabierowski (CEO Admind Branding & Communications).
0 1 0 0 12 10.05.2023 Materiał PartneraJak poznać klienta cyfrowej ery i umieć za nim nadążać? Jak wykorzystać AI? Dowiedz się na Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023Salesforce uruchomił rejestrację na wydarzenie Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023, które odbędzie się 24 maja 2023 r. na PGE Stadionie Narodowym.
1 3 0 0 1 4.04.2024Mały Głód mówi w kampanii DanioWystartowała kampania Danio. Jej celem jest prezentacja nowości marki – jogurtu pitnego. W kampanii pojawia się Mały Głód, który po raz pierwszy w reklamie mówi.
2 2 0 0 1 18.03.2024„Jest sprawa, nowa kawa!” – ruszyła kampania marki EduschoWystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy.
1 1 0 0 2 10.11.2020Przedziwna reklama kebaba z BydgoszczyBydgoski lokal KC Kebab & Chicken zaprezentował krótki film, który podbił serca internautów. Niektórzy deklarują nawet, że jak tylko skończy się pandemia, przyjadą do Bydgoszczy na kebab.
0 1 0 0 3 7.11.2007Świat w liczbach (Reuters, Mediaweek)Poll finds nearly 80 percent of U.S. adults go online, "Reuters", 5.11.2007K. Bachman, comScore: Bulk of Radiohead Fans Were Freeloaders, "Mediaweek", 6.11.2007Czy liczba osób korzystających z Internetu wciąż rośnie? A ile ich w ogóle jest? Czy są skłonne płacić za cyfrową muzykę? I jaki to będzie miało wpływ na twórców, a jaki na wielkie wytwórnie?
1 1 0 0 1 31.01.2024Marka podpasek stworzyła walentynkowe czekoladki „Let’s have period sex”Amerykańska marka podpasek U by Kotex we współpracy z producentem żywności funkcjonalnej stworzyła czekoladki „Let's have period sex”. Deklaruje, że chce w ten sposób w walentynki znormalizować dyskusję o seksie w czasie miesiączki.
4 4 0 0 3 11.01.2024Ruszyło Centrum Schlebiania Dan CakeNajnowsza kampania Dan Cake polega na tworzeniu oryginalnych komplementów. Marka nagrodzi najkreatywniejsze pochlebstwa.
0 9 0 0 1 18.01.2024Da Grasso odświeża logo i wprowadza nowe hasło przewodnieSieć pizzerii Da Grasso odświeża komunikację wizualną i wprowadza nowe hasło przewodnie: „Wszystko dobrze”.