0 1 0 0 2 17.05.2022Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvina Kleina na Dzień Matki. Internauci nawołują do bojkotuZ okazji Dnia Matki marka Calvin Klein rozpoczęła kampanię, w której wystąpił Roberto Bete. To transpłciowy mężczyzna, który spodziewa się dziecka.
0 1 0 0 1 11.05.2022Vinted odpowiada na decyzję UOKiKFirma Vinted publikuje oświadczenie w sprawie decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK nałożył na Vinted kary w wysokości 5,3 mln zł.
1 1 0 0 2 4.05.2022McDonald’s zachęca do prawidłowego segregowania śmieci w swoich lokalachMcDonald’s w Polsce ruszył z kampanią „Daj drugie życie śmieciom, bo jutro zależy od nas”. Zachęca w niej klientów do wyrzucania śmieci w jego lokalach do właściwych pojemników.
1 1 0 0 1 13.04.2022Robot koszący Stihla dostarczył piłki na mecze PKO Bank Polski EkstraklasyDwa hitowe mecze ostatniej kolejki PKO Bank Polski Ekstraklasy rozpoczęły się w nietypowy sposób. Piłki, którymi zagrały drużyny w Poznaniu i w Krakowie, zostały wwiezione na murawę przez kosiarkę marki Stihl.
0 3 0 0 1 14.04.2022Koalicja „Razem przeciw dezinformacji” Związku Firm Public Relations, Stowarzyszenia Demagog i Fundacji Digital PolandDezinformacja to potężna broń, która w realny sposób może negatywnie wpływać na kraje i bieg ich historii. Dlatego musimy działać tu i teraz, by powstrzymać skutki jej użycia – podkreślają wspólnie członkowie Związku Firm Public Relations, Stowarzyszenia Demagog i Fundacji Digital Poland. To właśnie z inicjatywy tych organizacji powstała koalicja „Razem przeciw dezinformacji”. Poprzez różnorodne działania edukacyjne chce ona walczyć z tym szkodliwym zjawiskiem.
0 1 0 0 1 13.12.2019Dlaczego ludzie oglądają coraz więcej telewizji i wideo – wyniki badaniaOglądalność telewizji i wideo rośnie od 25 lat, choć w tym czasie konsumpcja innych mediów spada. Okazuje się, że podczas oglądania telewizji ludzki mózg ogranicza inne zdolności poznawcze. Wykazało to badanie z wykorzystaniem EEG (metody badania bioelektrycznej czynności mózgu) oraz tzw. czasów reakcji. Wyniki opublikowano na łamach „Journal of Advertising Research”.
0 1 0 0 3 22.03.2022Oświadczenie prezesa zarządu Leroy Merlin Polska w sprawie wojny w UkrainieKrzysztof Kordulewski, prezes zarządu Leroy Merlin Polska, wydał oświadczenie w sprawie wojny w Ukrainie. Przedstawia w nim wysiłki firmy na rzecz pomocy naszym wschodnim sąsiadom. Sieć w ostatnich dniach mierzy się z silną krytyką, ponieważ kontynuuje działania w Rosji.
0 1 0 0 1 11.03.2022Facebook nie zablokuje wpisów wzywających do przemocy wobec Putina i ŁukaszenkiMeta pozwoli użytkownikom Facebooka i Instagrama w niektórych krajach, w tym w Polsce, nawoływać do przemocy wobec Rosjan i rosyjskich żołnierzy w kontekście inwazji na Ukrainę. Taką informację podał Reuters, powołując się na wewnętrzne e-maile firmy, do których dotarł.
1 1 0 0 1 10.03.2022Eos zbiera włosy łonowe, by… ratować planetęFirma kosmetyczna Eos zachęca do przekazywania jej włosów łonowych. Cel jest szczytny: ratowanie planety.
1 1 0 0 1 1.03.2022Anonymous wzywa do wykorzystania opinii w Google do informowania Rosjan o wojnieGlobalna grupa hakerów Anonymous zachęca internautów do wykorzystania opinii w Google do przekazania Rosjanom prawdziwych informacji o wojnie toczącej się na Ukrainie. Aktywiści mają nadzieję, że w ten sposób uświadomią osoby, które rosyjska propaganda przekonuje o misji pokojowej rosyjskich żołnierzy na Ukrainie.