0 5 0 0 3 18.01.2021Strajk Kobiet przerabia plakaty prolife na prochoiceStrajk Kobiet z Kłodzka i okolicznych powiatów odpowiedział na akcję prolife Fundacji Nasze Dzieci Kornice z początku grudnia. Organizacja wykorzystała te same dostępne w serwisach stockowych grafiki, jednak dodała do nich hasła, które zupełnie zmieniły przekaz.
0 1 0 0 1 15.01.2021Robert Kubica ambasadorem marki Alfa Romeo w PolsceAmbasadorem marki Alfa Romeo w Polsce został Robert Kubica. Nowa strategia brandu ma na celu podkreślenie wysiłku włożonego przez Grupę FCA w procesy związane z projektowaniem, wytwarzaniem i obsługą samochodów, które przekładają się na ich jakość i niezawodność.
1 1 0 0 1 25.12.2020McDonald’s sypał śniegiem z drona na mieszkańców Szczecina. To akcja „Lepsza strona zimy”McDonald's zaskoczył mieszkańców Szczecina, którzy złożyli zamówienie na Burgery Drwala z dostawą do domu. Oprócz burgera przed drzwiami zastali iście zimową aurę. Wszystko w ramach akcji „Lepsza strona zimy”, którą sieć przygotowała dla swoich klientów.
1 1 0 0 1 10.11.2020Przedziwna reklama kebaba z BydgoszczyBydgoski lokal KC Kebab & Chicken zaprezentował krótki film, który podbił serca internautów. Niektórzy deklarują nawet, że jak tylko skończy się pandemia, przyjadą do Bydgoszczy na kebab.
0 1 0 0 4 4.01.2021Podatek cukrowy spowodował kilkudziesięcioprocentowe wzrosty cen napojówZ początkiem 2021 r. wszedł w życie podatek cukrowy. Wbrew zapowiedziom rządu najbardziej uderza on w konsumentów. Ceny napojów słodzonych wzrosły bowiem nawet o 40%.
0 1 0 0 1 8.01.2021Ruszył międzynarodowy konkurs na identyfikację dla Europejskiego Centrum Filmowego CamerimageInstytucja kultury ECFC oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowo powstałej instytucji kultury w Toruniu – Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage. Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.
0 1 0 0 1 21.10.2020Rozczarowujące wyniki Netflixa w III kwartale 2020 r.20 października Netflix zaprezentował wyniki finansowe za III kwartał 2020 r. Liczba płatnych abonentów na świecie wzrosła o 2,2 mln. To wynik poniżej oczekiwań.
0 19 0 0 1 30.09.2020Covidowe umiejętności – czego się nauczyliśmy i co z nami zostanie na dłużej? Badanie agencji StarcomAgencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne badanie z cyklu „HX Study”. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 i lockdownem. Przebadano kilkanaście obszarów, nawyków i preferencji, w podziale na trzy obszary czasowe. Pierwszy: jak dana aktywność kształtowała się na początku pandemii (od marca do końca kwietnia). Drugi: jak wygląda obecnie (wrzesień). Trzeci: jak zdaniem ankietowanego może się przedstawiać najbliższa przyszłość (jesień i zima 2020/2021).
2 7 0 0 2 30.12.2020„Masz Answear?” – pyta marka w najnowszym spocieW siedmiu krajach ruszyła kampania Answear – sklepu internetowego z odzieżą, obuwiem i dodatkami. Spot skierowany jest do osób w różnym wieku, które skłonne są łamać stereotypy. Marka podkreśla znaczenie wyboru i indywidualnego stylu odbiorców.
0 1 0 0 1 30.12.2020Iga Świątek będzie ambasadorką marki RolexJak poinformował na Twitterze dziennikarz i komentator Eurosportu, Marek Furjan, Iga Świątek zostanie ambasadorką luksusowej marki Rolex. Prawdopodobnie jako pierwsza Polka w historii.