0 3 0 0 1 9.04.2021„Nie dajemy wiary. Dajemy wolność” – jubileuszowa kampania Fundacji Wolność od ReligiiFundacja Wolność od Religii rozpoczęła kampanię z okazji 10-lecia istnienia. W jej ramach na ulicach Lublina, Warszawy, Poznania, Wrocławia, Gdańska, Gdyni i Tczewa pojawią się kreacje z hasłem: „Nie dajemy wiary. Dajemy wolność”.
4 28 0 0 2 9.12.2020 Aktualizacja: 16:009.04.2021Plakaty prolife w polskich miastachW polskich miastach na początku grudnia pojawiły się plakaty prolife. Przedstawiają płód w macicy, która przybiera kształt serca. Jak informuje facebookowy profil Straż Narodowa, ich autorem jest Fundacja Nasze Dzieci Kornice.
0 1 0 0 1 7.04.2021Pandemia uderza w młodych i biednych – pokazuje raport „Zachowania konsumenckie po roku pandemii” MullenLowe MediaHubNa progu trzeciego lockdownu widać było rosnące dysproporcje między różnymi grupami społecznymi. W najgorszej sytuacji są najmłodsi i najmniej zamożni Polacy. To ich pandemia pozbawiła części i tak skromnych dochodów przy jednoczesnej obowiązkowej alienacji społecznej i braku perspektywy szybkiej poprawy tego stanu. Okazuje się, że 57% ankietowanych, których sytuacja materialna w pandemii uległa pogorszeniu, spodziewa się dalszego spadku dochodów – pokazuje raport „Zachowania konsumenckie po roku pandemii” MullenLowe MediaHub.
0 2 0 0 3 26.03.2021Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek MarakujaIggy Pop nazywany ojcem chrzestnym punk rocka został twarzą kampanii „Nie wstydź się!”, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. Jego utwór „The Passenger” ma pomóc łamać stereotypy związane z piwami smakowymi.
1 4 0 0 1 30.03.2021Screen Network ożywia arcydzieła malarstwa na ekranach DOOH, wykorzystując deepfakeFirma Screen Network uruchomiła w swojej ogólnopolskiej sieci ekranów digital OOH kampanię „Poruszamy sztukę”. W jej ramach emitowane są przyciągające uwagę arcydzieła malarstwa, ożywione za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
1 6 0 0 1 22.03.2021Zalando w kampanii opowiada o osobach, które pozostały wierne swoim przekonaniomZalando prezentuje kampanię „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. To opowieść o postaciach, które pozostały wierne swoim przekonaniom i stawiają na ciągły rozwój. Kampania ma pogłębić dialog o podstawowych wartościach, jakimi są różnorodność, inkluzywność i wzmacnianie pozycji kobiet. Te wartości inspirują ludzi na całym świecie do głębszego postrzegania takich kwestii, jak niebinarność czy ciałopozytywność – podkreśla brand.
0 1 0 0 3 6.07.2012E-pasaż.eu – ubranie za badanieOd czerwca działa w Internecie E-pasaż.eu, który sam siebie nazywa portalem odwróconego e-commerce. W miejscu przypominającym e-sklep użytkownik może otrzymać darmowe produkty w zamian za krótkie badanie konsumenckie i pozostawienie swoich danych osobowych.
0 1 0 0 1 18.03.2021Mars Wrigley wprowadzi biodegradowalne opakowania. Na początek dla marki SkittlesMars Wrigley ogłosił dwuletnią współpracę z Danimer Scientific – producentem materiałów biodegradowalnych. Współpraca ma na celu opracowanie kompostowalnych opakowań produktów marki.
0 2 0 0 1 16.03.2021Marka Dafi stworzyła w Kielcach mural oczyszczający powietrzePod koniec stycznia Formaster Group, właściciel marki filtrów do wody Dafi rozpoczął pracę nad projektem, który ma zwracać uwagę na problem globalnych zagrożeń wynikających w dużej mierze ze szkodliwej działalności człowieka. Firma stworzyła w Kielcach mural, który oczyszcza powietrze.
1 4 0 0 2 15.03.2021Borys Szyc przechodzi na roślinne w kampanii AlproMarka Alpro rozpoczęła kampanię, w której kieruje przekaz do stawiających pierwsze kroki w przejściu na roślinną dietę. W tej roli na ekranie pojawia się Borys Szyc, który dość nieporadnie próbuje zrobić roślinne smoothie czy dolać napój owsiany do kawy. Wszystko to dzieje się pod czujnym okiem ambasadorki marki, Darii Ładochy, która jako specjalistka od roślinnej diety pomaga aktorowi w urozmaicaniu menu.