Polacy zakupy w Internecie robią raz w miesiącu lub częściej – badanie firmy ExpertSender
  • 0
  • 1
18.09.2020

Polacy zakupy w Internecie robią raz w miesiącu lub częściej – badanie firmy ExpertSender

Polacy chętnie robią zakupy w e-sklepach – pokazuje raport „Zakupy online w Polsce 2020” firmy ExpertSender. W ciągu miesiąca 31% badanych wydało od 101 do 300 zł, a 28% od 301 do 500 zł. Najbardziej pożądanym udogodnieniem dla co piątego ankietowanego jest szybka i przewidywalna dostawa, natomiast największym utrudnieniem są wyskakujące reklamy na stronach internetowych. Prawie co 10. osoba zadeklarowała, że nie porzuciła ostatnio koszyka w e-sklepie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54843 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Michał Dubrawski

4 lata temu

Nagłówek jest błędny i nie zgadza się z raportem do którego prowadzi link. Raport podaje na poczatku strony 3 (pierwszej z wynikami), że według Gemiusa 84,9% Polaków ma dostęp do internetu, to jakim cudem 92% zamawia online? W pierwszym zdaniu jest napisane: "7 na 10 Polaków robi zakupy w Internecie.", czyli nie 92% jak w tytule. W badaniu CAWI (w raporcie z jakiegoś powodu pisane przez "V" ale zakładam że chodzi o badanie przez internet) uzyskano wynik 79,60% co mnożymy przez podany w raporcie odsetek internautów wśród Polaków w jakimś niesprecyzowanym tutaj wieku 84,90% i otrzymujemy 67,58%, czyli w przybliżeniu 7 na 10. Jeśli badanie realizowane było na panelu internetowym (nie ma metodologii) może się okazać, że odsetek jest nieco zawyżony bo na panelach mamy trochę częściej bardziej zaawansowanych internautów, tak przynajmniej było kiedyś.

18 września 2020

17 września 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 1
17.09.2020

Targi Packaging Innovations – pandemia zmieniła rynek opakowań

Silny i dynamiczny rozwój e-commerce stał się czynnikiem napędzającym rozwój branży, w tym opakowań z tworzyw sztucznych. Zgodnie jednak z europejską strategią na rzecz tworzyw sztucznych do 2030 r. wszystkie plastikowe opakowania mają podlegać recyklingowi. Do tego należy jeszcze dodać zmiany konsumenckie, które wyraźnie zarysowały się w ostatnich miesiącach. Jak odnaleźć się w nowych realiach? Jak wyróżnić firmę spośród konkurencji? Na te pytania odpowiedzi można szukać w strefie WorkShops Targów Packaging Innovations.