80% Polaków przyznaje, że zdarza im się czekać z zakupami do startu promocji lub wyprzedaży
  • 0
  • 3
31.12.2018

80% Polaków przyznaje, że zdarza im się czekać z zakupami do startu promocji lub wyprzedaży

Polacy najchętniej korzystają z promocji posezonowych, wyprzedaży poświątecznych i noworocznych oraz promocji oferowanych przez sprzedawców w ramach czarnego piątku. Firma doradcza KPMG przygotowała raport „Zakupy Polaków na wyprzedażach. Kto realnie zarządza procesem zakupu – konsument czy sprzedawca?”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 grudnia 2018

28 grudnia 2018