77 proc. konsumentów woli kupować produkty marek, z którymi łączą ich wspólne wartości. Badanie „Meaningful Brands 2019”
  • 0
  • 4
22.02.2019

77 proc. konsumentów woli kupować produkty marek, z którymi łączą ich wspólne wartości. Badanie „Meaningful Brands 2019”

82 proc. marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi – pokazuje badanie „Meaningful Brands 2019” Havas Group. To nie tylko najwyższy odsetek w całej historii badania, ale także bardzo duży, bo blisko 10-proc. wzrost w stosunku do poprzedniej fali z 2017 r. Globalnie odsetek ten wzrósł o 3 p.p. i obecnie wynosi 77 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

anyone?

5 lat temu

"marki meaningful, czyli te postrzegane przez konsumentów jako zmieniające świat na lepsze" Czy może ktoś wytłumaczyć dlaczego Biedronka jest na 7 miejscu a lidla nawet nie ma?
Lidl pozycjonuje się na markę, bio, eko itp. Robi testy na żywności, ostatnio nawet buduje swoje sklepy w "proekologiczny sposób" vs. Biedronka "codziennie niskie ceny".

:)

5 lat temu

@anyone?: Bo w artykule przedstawiono pobożne życzenia marketerów, a w Biedronce kupuję przeciętni ludzie, którym jeszcze z nadmiaru pieniędzy nie przewróciło się w głowie, tak jak marketerom :)

bebe

5 lat temu

Bardzo chciałbym zobaczyć pytania, na bazie których badani formułowali odpowiedzi. Szczególnie te w zakresie "co cenią u badanych marek". Jeśli chodzi o Lidla i Biedronkę, to strzelam, że to marki bytowe - oferują produktu po niskiej cenie, ale to za mało aby znaczyć więcej.

Michał

5 lat temu

Ciekawe statystyki, ale tak po za tym to artykuł w stylu "wywarzanie otwartych drzwi."

22 lutego 2019

21 lutego 2019