70% przedsiębiorstw nie zapewnia w pełni kompleksowej obsługi użytkowników – pokazuje „2022 Connectivity Benchmark Report”
  • 0
  • 1
24.02.2022

70% przedsiębiorstw nie zapewnia w pełni kompleksowej obsługi użytkowników – pokazuje „2022 Connectivity Benchmark Report”

MuleSoft, spółka zależna Salesforce, zaprezentowała „2022 Connectivity Benchmark Report”. Pokazuje on, że 70% przedsiębiorstw ma problemy z zapewnieniem w pełni kompleksowej obsługi użytkowników we wszystkich kanałach. Dane pokazują, że dzieje się to w czasie, gdy prawie trzy czwarte (72%) interakcji z klientami ma teraz charakter cyfrowy. Wraz z przyspieszeniem cyfryzacji przedsiębiorstwa mogą stracić średnio 7 mln dol. przychodów, jeśli nie uda im się zrealizować projektów związanych z transformacją cyfrową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51860 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

24 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2022

Poczucie bezpieczeństwa polskich badanych wypada wyraźnie gorzej niż deklarowane na świecie. Badanie Global State of the Consumer Tracker Deloitte

Początek 2022 r. nie wszędzie na świecie wiązał się z większym optymizmem konsumentów – wynika z pierwszej tegorocznej edycji raportu Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte. Spadające nastroje Polaków odzwierciedlają trudną sytuację pandemiczną panującą w kraju pod koniec stycznia bieżącego roku. Widać to zarówno w nadal rosnącej niechęci do powrotu do biur, jak i w ponownie deklarowanym zaniepokojeniu odczuwanym podczas robienia zakupów w tradycyjnych sklepach.

23 lutego 2022