7 proc. marek wykorzystało w reklamach telewizyjnych kontekst pandemii – odnotował Wavemaker
  • 0
  • 1
3.06.2020

7 proc. marek wykorzystało w reklamach telewizyjnych kontekst pandemii – odnotował Wavemaker

7 proc. marek reklamujących się w okresie od połowy marca do połowy maja w telewizji odwoływało się w reklamach do Covid-19. Polskie brandy znacznie rzadziej niż zachodnie zmieniały więc komunikację w związku z pandemią – pokazuje analiza firmy Wavemaker.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49889 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Piotr S.

11 miesięcy temu

"– Wciąż jednak daleko nam do statystyk prezentowanych np. przez WFA, któremu w badaniach aż 90 proc. globalnych marketerów zadeklarowało zmiany kreacji reklamowych pod kątem Covid-19 – mówi Paweł Gala, CEO Wavemaker". O ile dobrze pamiętam badania WFA na 32 firmach członkowskich wskazały, że 81% z nich wstrzymuje działania reklamowe, a 79% przygotowuje nowe. Jest to zatem mniej niż 90%. Poza tym firmy, które były indagowane przez ankieterów WFA są szczególne, przede wszystkim ze względu na swój potencjał. Jak można było przeczytać w artykule zamieszczonym na tym portalu ich wydatki reklamowe wynoszą prawie 60 mld dolarów rocznie.

3 czerwca 2020

2 czerwca 2020