0 1 9.05.20087 Days w internecie – wspólny projekt Arc Worldwide i G7 dla Chipita Polandmarketing internetowy TweetArc Worldwide Polska przygotowała kampanię interaktywną dla 7 Days.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 9.05.2008City Channel - mobilna telewizja w środkach komunikacji miejskiejCity Channel to najnowszy nośnik informacyjno – reklamowy w środkach komunikacji miejskiej pełniący funkcję mobilnej telewizji. Nośnik stanowią dwa ekrany 22” LCD umieszczone w specjalnie zaprojektowanej obudowie i zawieszone po sufitem autobusu.
0 1 0 0 0 9.05.2008Wawel SA wybiera E.P. Creative ServicesAgencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services rozpoczęła współpracę z nowym klientem - Wawel SA.
0 1 0 0 0 9.05.2008Cyfrowe ekrany z dźwiękiem kierunkowymDigital signage - system prezentacji dowolnej treści za pomocą cyfrowych wyświetlaczy - będzie można wzbogacić o dźwięk kierunkowy. Głośniki firmy Panphonics, które emitują sygnał audio słyszalny tylko w określonym miejscu, zaoferuje firmom specjalizowany dystrybutor technologii teleinformatycznych, spółka Veracomp.
0 1 0 0 0 9.05.2008Pozycjonowanie marki – teoria, praktyka, case studyStratus Marketing Strategies zaprasza do udziału w seminarium dotyczącym zarządzania marką: „Pozycjonowanie marki – teoria, praktyka, case study”