60. urodziny Barbie. Producent lalki zachęca dziewczynki, by wierzyły w swój nieograniczony potencjał
  • 1
  • 1
7.03.2019

60. urodziny Barbie. Producent lalki zachęca dziewczynki, by wierzyły w swój nieograniczony potencjał

Firma Mattel świętuje 60. urodziny lalki Barbie. Z tej okazji uhonorowała inspirujące kobiety z całego świata tytułem Barbie Shero. Podjęła też kroki mające na celu zminimalizowanie zjawiska zwanego Dream Gap.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46166 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Piotr S.

2 miesiące temu

"– Barbie od sześćdziesięciu lat inspiruje kolejne pokolenia dziewczynek i przekonuje, by wierzyły, że mają wybór". Serio, od sześćdziesięciu lat marka przekonuje kolejne pokolenia dziewczynek, że mają wybór? To skąd przez te wszystkie lata tak intensywna krytyka firmy za propagowanie odrealnionego kanonu urody i wyimaginowanego, odrealnionego świata?

 

6 marca 2019