6 kwietnia w Warszawie startuje kolejna edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing
  • 0
  • 0
13.02.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

6 kwietnia w Warszawie startuje kolejna edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing

Już po raz 42. profesjonalni marketerzy będą mieli okazję podjąć szkolenie akredytowane przez największą organizację marketingową na świecie – The Chartered Institute of Marketing. Będą mogli zdobyć międzynarodowy certyfikat CIM.

Diploma in Professional Marketing to roczny cykl spotkań i warsztatów dla profesjonalnych marketerów. Program składa się z czterech modułów tematycznych. Dostarczają one uczestnikom kompleksowej wiedzy z zakresu marketingu, zarządzania, innowacji oraz wykorzystania nowoczesnych technologii:

  • w ramach modułu Strategic Marketing uczestnicy pogłębią wiedzę z zakresu budowania strategii marketingowej, przygotowania planu marketingowego, odkrywania możliwości biznesowych i tworzenia value proposition,
  • moduł Mastering Metrics pozwoli rozwinąć umiejętności z zakresu pomiarów działań i wskaźników marketingowych oraz określania jakości źródeł danych,
  • moduł Driving Innovation umożliwi zbudowanie wrażliwości rynkowej i poszerzenie umiejętności kreowania i wdrażania innowacji,
  • w module Digital Strategy uczestnicy poznają możliwości wykorzystania nowoczesnej technologii w marketingu i zwiększą umiejętności m.in. z zakresu pozycjonowania, mediów społecznościowych, e-mail marketingu czy reklamy display.

Ponadto uczestnicy w ramach szkolenia mają zagwarantowany:

  • wyjazd na 3-dniowe warsztaty strategiczne questus academy,
  • program EPP przygotowujący do egzaminów od strony merytorycznej i formalnej,
  • Indywidualny Plan Rozwoju realizowany we współpracy z coachem biznesu.

Zajęcia podczas programu Diploma in Professional Marketing poprowadzą m.in.: dr hab. Robert Kozielski, dr Jacek Pogorzelski, Michał Dziekoński, dr Katarzyna Nizińska, Małgorzata Nowak, Lech C. Król, dr Jan Zając, Beata Michalska-Dominiak, Bartosz Janowicz, Artur Maciorowski, dr Marcin Michalak, Arkadiusz Bednarski i Arkadiusz Wódkowski.

Zwieńczeniem programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing są egzaminy The Chartered Institute of Marketing (CIM). Ich pomyślne zdanie pozwala uzyskać międzynarodowy certyfikat CIM. Legitymuje się nim już ponad 150 tys. specjalistów z całego świata.

Organizator szkolenia, firma questus jest jedynym Akredytowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym CIM w Polsce. To również placówka o jednej z najwyższych zdawalności egzaminów CIM na świecie – oscylującej w okolicach 85%.

Kolejna, 42. edycja Diploma in Professional Marketing startuje już 6 kwietnia w Warszawie.

Więcej informacji o szkoleniu można znaleźć na:

a także:

 

12 lutego 2018