0 1 31.03.20086. edycja Polskich Dni w Maso Cortomarketing polityczny i miejsc TweetJuż w połowie czerwca po raz szósty rozpoczną się Polskie Dni w Maso Corto.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 31.03.2008V&P przeprowadza trzecią akcję Hochland&TupperwareTrzecia edycja promocji Hochland organizowanej wspólnie z Tupperware ruszyła z początkiem marca.
0 1 0 0 0 31.03.2008ZenithOptimedia rewiduje tegoroczne prognozy dla rynku reklamowegoW pierwszym tegorocznym raporcie sieci domów mediowych ZenithOptimedia analitycy zrewidowali wcześniejsze prognozy dla rynku reklamowego w Ameryce Północnej i Zachodniej Europie. Wydatki na reklamę na najbardziej rozwiniętych rynkach wzrosną o 3,8 proc. a nie o 4,4 proc. jak wcześniej przewidywano. Jest to efekt załamania na rynku kredytowym i pogorszenia nastrojów konsumenckich w USA.
0 1 0 0 0 31.03.2008ComPress z marką TOMAAgencja PR ComPress wznawia współpracę z marką TOMA z portfolio Pepsi Cola General Bottlers. Kontynuowane będą aktywności z zakresu PR-u produktowego oraz media relations.
0 1 0 0 0 31.03.2008Kampania reklamowa RMF MAXXX1. kwietnia RMF MAXXX rozpoczyna pierwszą ogólnopolską kampanię reklamową stacji, która obejmie swoim zasięgiem wszystkie miasta nadawania.