6. edycja konferencji Polzak Marketing na temat zmian i transformacji w marketingu
  • 0
  • 1
19.10.2022

6. edycja konferencji Polzak Marketing na temat zmian i transformacji w marketingu

„Rynek zmian. Marketing w transformacji” to temat konferencji Polzak Marketing, skierowanej do marketingu, zakupów (procurementu) i agencji komunikacji marketingowej. Konferencja odbędzie się 17 listopada w Warszawie.

To już 6. edycja wydarzenia Polzak Marketing. Jego celem jest poszerzanie wiedzy i kompetencji z zakresu efektywności marketingu i jego zakupu oraz skuteczności relacji biznesowej na linii marketing – zakupy – agencje. W tym roku program konferencji obejmuje najważniejsze zmiany na rynku, które wpływają na komunikację i reklamę.

Nie zabraknie wystąpień o:

  • nowych modelach reklamy i współpracy;
  • badaniach dotyczących zmian w zachowaniu konsumentów i marek;
  • nowych regulacjach i istotnych trendach.

Program uwzględni wszystkie istotne zmiany, które zainicjowane w ostatnich dwóch latach przez szybkie i głębokie transformacje społeczne, gospodarcze, klimatyczne czy kulturowe mogą oddziaływać na markę, konsumenta, reklamę i sprzedaż. W analizach i podsumowaniach nie zabraknie aspektów praktycznych.

Próba spojrzenia na zachodzące transformacje

Konferencja Polzak Marketing to coroczne zwieńczenie wspólnych prac PSML i SAR. Prace te mają na celu ciągłe poszerzanie praktycznej wiedzy na temat szeroko rozumianych zakupów marketingowych. Osobiście jestem przekonany, że nasze działania w istotny sposób przyczyniają się do sprawniejszego działania rynku. Ograniczają zjawisko asymetrii informacji, a tym samym prowadzą do spadku kosztów transakcyjnych. Podczas konferencji poruszamy najistotniejsze problemy. Przedstawiamy najnowsze trendy i regulacje, których znajomość jest kluczowa w kontekście podejmowania efektywnych działań – mówi Marcin Wocial, indirect procurement manager z Grupy Play, odpowiedzialny za program z ramienia PSML.

Wierzymy, że podnoszenie wiedzy i kompetencji z obszaru marketingu czy współdzielenie świadomości różnych zjawisk rynkowych służy wszystkim stronom relacji biznesowej. Wspiera też skuteczność działania marketingu, zakupów i agencji. Od pandemii właściwie nie ma niczego bardziej pewnego dla biznesu niż zmiana. Tegoroczna konferencja jest próbą przyjrzenia się tym transformacjom. Dzieją się one na naszych oczach i będą zmieniać dotychczasowe działanie marek, konsumentów. Na to musimy umieć odpowiedzieć w komunikacji i w modelach współpracy reklamodawca –  agencja – dodaje Magdalena Spisak, procurement consultant, odpowiedzialna za program konferencji ze strony SAR.

Szczegółowy program konferencji dostępny jest na stronie dobryprzetarg.com.pl/konferencja-polzak-marketing-2022.

Polzak Marketing organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z Polskim Stowarzyszeniem Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML)

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Konferencja Polzak Marketing 17 listopada w Warszawie

Konferencja Polzak Marketing 17 listopada w Warszawie

19 października 2022

  • 1
  • 20
  • 0
  • 0
  • 0
19.10.2022

Aleksandra Hamkało jako Syrenka w spocie Fundacji Rak’n’Roll na „Dzień na U”

„Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni biorą wolne, potwierdzają swoje zdrowie i nie szukają wymówek w postaci braku czasu. Tym, czego w razie potrzeby powinni szukać, jest chwilowe zastępstwo, by móc pójść się przebadać. W tegorocznej odsłonie kampanii pomaga warszawska Syrenka. Pokazano to w promującym akcję spocie. Poza Syrenką odgrywaną przez Aleksandrę Hamkało pojawiają się w nim także m.in. Marta Wierzbicka, Zofia Zborowska, Lara Gessler czy Mery Spolsky.

18 października 2022