Wyniki raportu „Barometr Retail” Future Mind - Marketing przy Kawie
50% polskich retailerów nie potrafi efektywnie wykorzystać danych konsumenckich – „Barometr Retail” Future Mind
  • 0
  • 1
16.06.2024

50% polskich retailerów nie potrafi efektywnie wykorzystać danych konsumenckich – „Barometr Retail” Future Mind

Tylko 9% respondentów deklaruje, że ma dokładnie zdefiniowaną strategię danych konsumenckich. 36% badanych twierdzi, że co prawda ma strategię, ale wymaga ona dalszej pracy. Takie wyniki przynosi badanie „Barometr Retail” firmy Future Mind.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56427 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 czerwca 2024