5. edycja Mapy podmiotów internetowych IAB Polska (infografika)
  • 0
  • 0
21.12.2016

5. edycja Mapy podmiotów internetowych IAB Polska (infografika)

IAB Polska po raz piąty publikuje mapę podmiotów internetowych. Stanowi ona drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży online. W tym roku mapa jest interaktywna, dzięki czemu nawiązanie kontaktu z potencjalnymi dostawcami usług stało się łatwiejsze.

Mapa stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Aktualizowana jest każdego roku w związku z dynamiczną sytuacją w branży.

Edycja 2016/2017 zawiera 377 logotypów – najwięcej od początku istnienia projektu. W tym roku kliknięcie w logotyp wybranej firmy przenosi zainteresowanego bezpośrednio na stronę potencjalnego partnera.

Logotypy marek zostały pogrupowane w 6 głównych kategorii. Są to:

  • Kreacja i realizacja
  • Narzędzia
  • Powierzchnie reklamowe
  • Analizy
  • E-commerce
  • Usługi

Logotypy na Mapie podmiotów internetowych 2016/2017 ułożone zostały według kolejności nadsyłanych zgłoszeń. Firmy miały możliwość wyboru kategorii oraz umieszczenia w nich dowolnej liczby logotypów.

Mapę podmiotów internetowych 2016/2017 można pobrać ze strony www.iab.org.pl.

  • 1

21 grudnia 2016

Reklama

20 grudnia 2016

Reklama