4max, Pearson i Design4Europe z agencją social media
  • 0
  • 1
30.07.2012

4max, Pearson i Design4Europe z agencją social media

Agencja Get More Social rozpoczęła współpracę z firmą 4max.pl, oferującą sprzęt m.in. z branży IT i RTV/AGD, wydawnictwem edukacyjnym Pearson oraz firmą odzieżową Design4Europe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 lipca 2012

  • 2
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
30.07.2012

Brodnicki i Okrasa rzeczywiście w kampanii Lidla (wideo)

Potwierdziły się przypuszczenia prasy i serwisów branżowych. Dwaj znani kucharze, Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, są twarzami kampanii reklamowej Lidla. 30 lipca rozpoczął działalność serwis kuchnialidla.pl, w którym obaj mistrzowie kuchni – niekoniecznie w idealnej wzajemnej zgodzie – będą podsuwać użytkownikom swoje przepisy kulinarne, oczywiście na dania z produktów kupionych w Lidlu. Cała kampania „Pascal kontra Okrasa” potrwa 52 tygodnie.