4fun.tv wyprodukowała nowy program dla TV 4
  • 0
  • 1
17.11.2006

4fun.tv wyprodukowała nowy program dla TV 4

Przygotowująca się do debiutu giełdowego Spółka 4fun.tv S.A., właściciel interaktywnej telewizji dla młodzieży, korzystając z posiadanych zasobów technicznych oraz wykorzystując własne studnio, przystosowane do prowadzenia programów „na żywo”, uruchomiła nowy program „Casino Night”, emitowany w TV4. Został on wyprodukowany we współpracy z węgierską firmą MFactory, renomowanym europejskim dostawcą formatów interaktywnej TV.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

Mc Cann Worldgroup pomaga przy wprowadzeniu na rynek nowego Opla Corsy

Outdoor jest ostatnią częścią kampanii reklamowej przygotowanej przez McCann Erickson dla General Motors Poland. Celem rozpoczętej w październiku komunikacji jest zwrócenie uwagi na frajdę, jaką sprawia jazda samochodem. Zabawa jest jeszcze lepsza, kiedy podróżuje się z grupą najbliższych przyjaciół. Zwieńczeniem komunikacji jest hasło C’MON!, zachęcające do zapoznania się z nową Corsą i jej zaletami. Do zakupu samochodu powinna skłaniać również jego atrakcyjna cena.