4Fun Media i FCB łączą siły oraz rozwijają hybrydowy model agencji
  • 0
  • 0
29.11.2017

4Fun Media i FCB łączą siły oraz rozwijają hybrydowy model agencji

Grupa 4Fun Media poszerzyła struktury o agencję FCB Warsaw stanowiącą na polskim rynku część sieci FCB. W efekcie powstaje FCB Bridge2Fun.

Dzięki temu strategicznemu porozumieniu agencję Bridge2Fun zasili zespół FCB Warsaw. Tym samym powstanie nowa organizacja. FCB Bridge2Fun zarządzane będzie przez Rafała Barana.

Poprzez dołączenie do sieci o globalnym zasięgu agencja zyskuje nowe kompetencje, a także dostęp do światowego know-how. Ma to pozwolić na umocnienie rynkowej pozycji i realizację nowych biznesowych wyzwań.

FCB Bridge2Fun to kolejny etap budowy agencji hybrydowej, czyli takiej, która pozostanie elastyczna, będzie potrafiła bardzo sprawnie odpowiadać na potrzeby klientów, a jednocześnie będzie bogata w doświadczenia i zasoby sieci o zasięgu globalnym.

Wykorzystując dodatkowo potencjał innych spółek z grupy 4Fun Media, jak choćby telewizji muzycznej 4Fun.TV, mamy do dyspozycji wyjątkowe w skali polskiego rynku narzędzia do budowy komunikacji marek. Dzięki temu będziemy mogli sięgać po kolejne wyzwania i dostarczać klientom jeszcze lepsze projekty – podsumował Rafał Baran, prezes grupy 4Fun Media.

FCB Warsaw jest zdobywcą ponad 125 nagród w lokalnych i międzynarodowych konkursach reklamowych, włączając w to Effie. Do grona klientów agencji należą m.in. Nivea, Posnania czy Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau.

Reklama

29 listopada 2017

Czytaj także
Reklama

28 listopada 2017

Reklama