- 1
- 1
4F z pierwszą od lat kampanią wizerunkową na szeroką skalę – „Znaczy, że chcesz”
Twarzą kampanii 4F został siatkarz Tomasz Fornal. „Znaczy, że chcesz” ma oznaczać codzienny wybór, który podejmujemy w najbardziej zwyczajnych momentach.
Gdy stoimy przed windą, ale wybieramy schody. Albo wpatrujemy się w kanapę, ale sięgamy po schowane w kącie buty do biegania. Gdy zegarek mówi: „zwolnij”, ale Twój wewnętrzny głos krzyczy: „ciśnij dalej”. To przekora, cichy bunt, który sprawia, że „nie rób tego” brzmi jak wyzwanie, a „na pewno dasz radę?” – jak prowokacja. Właśnie w tym ma tkwić sens sportu, bo nie tylko w medalach, rekordach czy lajkach, lecz przede wszystkim w uczciwości wobec siebie.
Spot oparty jest na dynamicznych ujęciach treningów różnych dyscyplin, tych przepełnionych walką z własnymi słabościami. Całość dopełnia 9. Symfonia Beethovena, w której klasyczna orkiestra spotyka się z dźwiękami sportowej aktywności, takimi jak szum oddechu, szelest materiałów, dudnienie kroków.
4F redefiniuje swój wizerunek, aby mówić językiem nowego pokolenia
Chce być odpowiedzią na potrzeby zarówno profesjonalistów, jak i ludzi, którzy szukają jakości i stylu w codziennym ruchu. Marka mówi do każdego, kto ma swoje tempo, swój sposób i swoje momenty wątpliwości, które wielokrotnie przezwyciężył.
- Do tych, którzy chcą – ale czasem potrzebują impulsu.
- Ale i do tych, którzy właśnie wracają do aktywności lub którzy od lat nie odpuszczają.
– Myśląc o tej kampanii, nie szukaliśmy kogoś, kto tylko dobrze wygląda w ubraniach sportowych. Szukaliśmy kogoś, kto inspiruje autentycznością i pokazuje, że sport to codzienność – czasem trudna, ale zawsze prawdziwa. Tomek jest dokładnie takim człowiekiem. 4F to marka dla tych, którzy codziennie podejmują decyzję, by się ruszać. Jeśli to robisz, to znaczy, że chcesz. A jeśli chcesz – to jesteś 4F – mówi Igor Klaja, założyciel i CEO OTCF.
Kampania obejmuje szereg zróżnicowanych działań promocyjnych. Centralnym punktem jest główny spot wideo o długości 80 sekund, uzupełniony o krótsze, 15-sekundowe formaty przygotowane z myślą o mediach cyfrowych i kanałach społecznościowych. Jej zasięg rozszerza się również na przestrzeń miejską – w tym outdoor z niestandardowymi formami ekspozycji.
Prowadzone są także intensywne działania digitalowe i performance’owe. Również w salonach stacjonarnych poprzez aranżację witryn, stref wejściowych oraz materiały trade marketingowe. Elementem kampanii są też aktywacje produktowe, koncentrujące się wokół modeli, które nosi Tomasz Fornal.
Za koncept kreatywny i nadzór kampanii odpowiada agencja Influ.studio. Spot wyreżyserował Andrzej Dragan, a wyprodukował dom produkcyjny Truskavka. Zakupem mediów zajmuje się Zenith Media (Publicis Groupe).
Tomasz Fornal występował już w kampaniach:
- 1