4F z pierwszą od lat kampanią wizerunkową na szeroką skalę- Marketing przy Kawie
4F z pierwszą od lat kampanią wizerunkową na szeroką skalę – „Znaczy, że chcesz”
  • 1
  • 1
26.06.2025

4F z pierwszą od lat kampanią wizerunkową na szeroką skalę – „Znaczy, że chcesz”

Twarzą kampanii 4F został siatkarz Tomasz Fornal. „Znaczy, że chcesz” ma oznaczać codzienny wybór, który podejmujemy w najbardziej zwyczajnych momentach.

Gdy stoimy przed windą, ale wybieramy schody. Albo wpatrujemy się w kanapę, ale sięgamy po schowane w kącie buty do biegania. Gdy zegarek mówi: „zwolnij”, ale Twój wewnętrzny głos krzyczy: „ciśnij dalej”. To przekora, cichy bunt, który sprawia, że „nie rób tego” brzmi jak wyzwanie, a „na pewno dasz radę?” – jak prowokacja. Właśnie w tym ma tkwić sens sportu, bo nie tylko w medalach, rekordach czy lajkach, lecz przede wszystkim w uczciwości wobec siebie.

Spot oparty jest na dynamicznych ujęciach treningów różnych dyscyplin, tych przepełnionych walką z własnymi słabościami. Całość dopełnia 9. Symfonia Beethovena, w której klasyczna orkiestra spotyka się z dźwiękami sportowej aktywności, takimi jak szum oddechu, szelest materiałów, dudnienie kroków.

4F redefiniuje swój wizerunek, aby mówić językiem nowego pokolenia

Chce być odpowiedzią na potrzeby zarówno profesjonalistów, jak i ludzi, którzy szukają jakości i stylu w codziennym ruchu. Marka mówi do każdego, kto ma swoje tempo, swój sposób i swoje momenty wątpliwości, które wielokrotnie przezwyciężył.

  • Do tych, którzy chcą – ale czasem potrzebują impulsu.
  • Ale i do tych, którzy właśnie wracają do aktywności lub którzy od lat nie odpuszczają.

Myśląc o tej kampanii, nie szukaliśmy kogoś, kto tylko dobrze wygląda w ubraniach sportowych. Szukaliśmy kogoś, kto inspiruje autentycznością i pokazuje, że sport to codzienność – czasem trudna, ale zawsze prawdziwa. Tomek jest dokładnie takim człowiekiem. 4F to marka dla tych, którzy codziennie podejmują decyzję, by się ruszać. Jeśli to robisz, to znaczy, że chcesz. A jeśli chcesz – to jesteś 4F – mówi Igor Klaja, założyciel i CEO OTCF.

Kampania obejmuje szereg zróżnicowanych działań promocyjnych. Centralnym punktem jest główny spot wideo o długości 80 sekund, uzupełniony o krótsze, 15-sekundowe formaty przygotowane z myślą o mediach cyfrowych i kanałach społecznościowych. Jej zasięg rozszerza się również na przestrzeń miejską – w tym outdoor z niestandardowymi formami ekspozycji.

Prowadzone są także intensywne działania digitalowe i performance’owe. Również w salonach stacjonarnych poprzez aranżację witryn, stref wejściowych oraz materiały trade marketingowe. Elementem kampanii są też aktywacje produktowe, koncentrujące się wokół modeli, które nosi Tomasz Fornal.

Za koncept kreatywny i nadzór kampanii odpowiada agencja Influ.studio. Spot wyreżyserował Andrzej Dragan, a wyprodukował dom produkcyjny Truskavka. Zakupem mediów zajmuje się Zenith Media (Publicis Groupe).

Tomasz Fornal występował już w kampaniach:

  • 1
Twarzą kampanii 4F został siatkarz Tomasz Fornal. „Znaczy, że chcesz” ma oznaczać codzienny wybór

Twarzą kampanii 4F został siatkarz Tomasz Fornal. „Znaczy, że chcesz” ma oznaczać codzienny wybór

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

All

3 tygodnie temu

Piękna muzyka i wspaniała sekcja rytmiczna!

25 czerwca 2025