4F x RL9 – wirtualna przymierzalnia i pierwsza kolekcja treningowa przygotowana we współpracy z piłkarzem
  • 0
  • 1
6.10.2021

4F x RL9 – wirtualna przymierzalnia i pierwsza kolekcja treningowa przygotowana we współpracy z piłkarzem

4F x RL9, czyli pierwsza wspólna kolekcja treningowa przygotowana w ramach współpracy 4F z ambasadorem marki, Robertem Lewandowskim, trafiła do sprzedaży 1 października. Dzięki e-przymierzalni i rozszerzonej rzeczywistości klienci przed zakupem obejrzą ubrania na awatarze piłkarza lub na wirtualnym manekinie w swoim rozmiarze. Najnowsze rozwiązania technologiczne mają nie tylko uatrakcyjnić zakupy, ale także ułatwić wybór odpowiedniego rozmiaru.

To pierwsza kolekcja treningowa przygotowana wspólnie z ambasadorem marki, Robertem Lewandowskim. To równocześnie druga odsłona współpracy 4F z piłkarzem. Jej hasłem przewodnim jest tym razem: „Every move builds your story”. Hasło to jest równocześnie głównym przekazem kampanii zwracającej uwagę, że nie da się dojść do poziomu mistrzowskiego na skróty.

W kolekcji znajdują się m.in. koszulki z krótkim rękawem, bezrękawniki, szorty, spodnie, bluzy oraz akcesoria, np. skarpety czy plecaki. Dominujące kolory to czerń, szarość, bordo, khaki oraz czerwień. Wszystkie elementy pasują do siebie, można je zatem dowolnie łączyć i mieszać.

Celem przyświecającym twórcom kolekcji było przygotowanie ubrań sportowych, które będą wspierać w treningu, gwarantując wygodę i swobodę ruchów. Materiały funkcyjne z wykończeniem antybakteryjnym mają zapewnić skuteczne odprowadzanie wilgoci w trakcie ćwiczeń, a strategicznie rozmieszczona wentylacja – odpowiednią cyrkulację powietrza. Produkty z linii 4F x RL9 dostępne są na www.4f.com.pl, w aplikacji i w sklepach stacjonarnych.

Z pomocą nowoczesnej technologii 4F umożliwia klientom wizytę w e-przymierzalni, w której awatar Roberta Lewandowskiego pozwoli na odpowiedni wybór rozmiaru garderoby bez wychodzenia z domu. Tak jak w przypadku produktów z wiosennej odsłony, i tym razem za pomocą technologii 3D i rozszerzonej rzeczywistości można zobaczyć każdą część garderoby z kolekcji na sylwetce mistrza piłki.

Dodatkowo klienci marki mogą zwizualizować produkty na własnej sylwetce w e-przymierzalni. Indywidualny awatar można stworzyć, udostępniając podstawowe informacje o sylwetce, czyli podając wymiary takie jak wzrost, obwód klatki piersiowej, talii i pośladków. Partnerem technologicznym 4F w tym projekcie jest Wearfits.

  • 1
4F x RL9

Powstała kolekcja 4F x RL9

6 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2021

Employer branding i social selling w świecie jeszcze bardziej online, czyli #LinkedinLocalVirtual

Słowo „zdalnie” odmieniane jest teraz na wszystkie sposoby: zdalne rekrutacje, sprzedaż, zdalna praca i zdalne konferencje… W efekcie współczesny biznes mocniej orbituje w sieci wokół mediów społecznościowych, a tym samym także wokół platformy LinkedIn. Dlatego tak ważna jest wymiana wiedzy i dyskusja na temat wykorzystania tego ostatniego w praktyce. Już 13 i 14 października po raz trzeci odbędzie się konferencja #LinkedinLocalVirtual – spotkanie praktyków największej biznesowej sieci świata.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2021

„No Plan B” – wspólna akcja Q&A Communications, AMS i Zodzysq

Co mają ze sobą wspólnego: przystankowa wiata, największa impreza branży marketingowej i komunikacyjnej w Poznaniu oraz stare ubrania? Na przystanku tramwajowym AWF (w kierunku Półwiejskiej) pojawiła się instalacja z ubrań. Odzież zebrana została przez agencję Q&A Communications i już wkrótce zostanie z niej stworzona limitowana kolekcja o nazwie „No Plan B”. Drugie życie ubraniom da firma Zodzysq. Akcja jest częścią promocji wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting, które odbędzie się 11 października.