4F ubiera olimpijczyków. Premiera kolekcji Pekin 2022 dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego
  • 0
  • 7
25.01.2022

4F ubiera olimpijczyków. Premiera kolekcji Pekin 2022 dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego

Już 4 lutego zapłonie olimpijski znicz na XXIV Zimowych Igrzyskach Olimpijskich Pekin 2022. Polska reprezentacja po raz kolejny wystąpi w strojach marki 4F.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2022

„Polska branża SEO w pandemii 2020/2021”. Raport pod patronatem Grupy iCEA

Pandemia Covid-19 wpłynęła na biznes w Polsce i na świecie. Przełomowy okres 2020/2021 przyniósł zmiany dotychczasowych zachowań konsumenckich i zwiększony napływ nowych użytkowników online. W konfrontacji z dynamicznie zmieniającą się rzeczywistością firmy zaczęły testować i wprowadzać nowe rozwiązania, aby odpowiedzieć na nowe potrzeby klientów w Sieci. Jakie zmiany miały miejsce w SEO? Odpowiedzią ma być raport „Polska branża SEO w pandemii 2020/2021”, który zawiera analizę tego obszaru uzupełnioną o wypowiedzi ekspertów z branży, podsumowujące miniony rok.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2022

PGE próbuje zastraszyć Greenpeace?

Greenpeace przeprowadził kampanię outdoorową, która miała obnażać greenwashing PGE. Teraz organizacja twierdzi, że koncern próbuje ją zastraszyć, zapowiadając podjęcie przeciw niej kroków prawnych. Jak wskazuje Greenpeace, sytuacja jest o tyle zaskakująca, że aktywiści w kreacjach sięgnęli jedynie po parafrazę treści pism przygotowanych przez PGE GiEK (spółkę będącą częścią grupy PGE) w odpowiedzi na pozew klimatyczny, który wytoczyła im organizacja.