46 proc. Polaków ma negatywny stosunek do udostępniania danych osobowych instytucjom i firmom – pokazuje badanie Deloitte
  • 0
  • 1
26.05.2017

46 proc. Polaków ma negatywny stosunek do udostępniania danych osobowych instytucjom i firmom – pokazuje badanie Deloitte

95 proc. badanych deklaruje, że podczas robienia zakupów lub podejmowania decyzji o wyborze usługi zwraca uwagę na to, czy wymaga się od nich podania danych osobowych. Blisko połowa ma negatywny stosunek do ich udostępniania instytucjom lub firmom – pokazuje badanie Kantar Public na zalecenie Deloitte.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50292 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

26 maja 2017

25 maja 2017