4 razy fascynacja
  • 0
  • 1
8.12.2005

4 razy fascynacja

Czy reklama pasty do zębów może jeszcze zachęcić do jej używania, a środku do sanitariów inspirować, czy też proszku do prania być wesołą i pobudzać fantazję? Nowa kampania własna AHA – „4xAHA” ma przekonać odbiorców, że jest to możliwe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2005

Masterprint XL Sp. z o.o. dla LPP, producenta odzieży spod marki Reserved

W grudniu ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Reserved „New Year reserved for me”, promująca kolekcję kreacji noworocznych. Akcja bazuje na prasie ogólnopolskiej (większość tytułów modowych dla pań i dla panów) i lokalnej (w wybranych miastach – reklamy i product-placement), Internecie, czasopismach sprzedażowych, a także ulotkach i folderach, dystrybuowanych w salonach Reserved. Jednym z istotnych elementów działań promocyjnych jest kampania outdoorowa, w tym wielkoformatowa.