3M trzyma z nami!
  • 0
  • 1
22.06.2006

3M trzyma z nami!

Od kwietnia Agencja reklamowa „Oskar Wegner” realizuje program promocyjny „Trzymaj z 3M” dla amerykańskiego koncernu 3M. Akcja skierowana jest do sieci dystrybucji. Działaniami objęta jest m.in. słynna marka Scotch Brite.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2006

Peppermint zdobywcą 2 nagród w konkursie Golden Arrow oraz wyróżnienia dla agencji BTL roku

Agencja Peppermint otrzymała 2 nagrody w I edycji konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, którego organizatorem jest SMB oraz VFP Communications - wydawca magazynu Media & Marketing Polska. Agencja została nagrodzona za kampanię dla marki Heyah(PTC) - „Simloki Game Over” oraz za kampanię „Pierwsze Ogólnopolskie Badania Całowania” dla marki NIVEA Lip Care(NIVEA Polska S.A.). Agencja Peppermint otrzymała również wyróżnienie za dokonania w 2005 roku przyznawane przez VFP Communications - wydawcę magazynu Media & Marketing Polska. Nagrody zostały wręczone agencji podczas wczorajszej gali Golden Arrow, która odbyła się w Fabryce Trzciny w Warszawie.

21 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2006

Kolejna klubowa kampania reklamowa RIMMEL z Polonia Indoor Advertising

W czerwcu rozpoczęła się kampania indoorowa nowej szminki RIMMEL Reach Moisture Cream. Kampania jest przeprowadzana w klubach na terenie całej Polski. Celem kampanii jest dotarcie do młodych dziewczyn i poinformowanie ich o wprowadzeniu na rynek nowego kosmetyku. Decyzja o realizacji kampanii w klubach wsparta jest pozycjonowaniem marki, która w swojej komunikacji odnosi się do clubbingu i zabawy. Ambasadorem marki RIMMEL jest top modelka Kate Moss, która znana jest z imprezowania do białego rana. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy mediaedge:cia, layout został przygotowany przez agencję Banach Group.