3M w kampanii podkreśla rolę wyobraźni w rozwoju nauki - Marketing przy Kawie
3M w kampanii podkreśla rolę wyobraźni w rozwoju nauki
  • 4
  • 3
19.11.2018

3M w kampanii podkreśla rolę wyobraźni w rozwoju nauki

W listopadzie marka 3M rozpoczęła kampanię „Wyobraźmy to sobie”. Działania mają na celu podkreślenie roli, jaką odgrywa wyobraźnia w rozwoju nauki. Autorzy chcą przede wszystkim zwrócić uwagę na namacalny wpływ nauki na codzienne życie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56078 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 listopada 2018