3,4% polskich internautów odwiedza strony tanich linii lotniczych – analiza Gemiusa (infografika)
  • 0
  • 1
18.06.2014

3,4% polskich internautów odwiedza strony tanich linii lotniczych – analiza Gemiusa (infografika)

Gemius przeanalizował ruch w serwisach internetowych tanich linii lotniczych w trzech krajach – Danii, Polsce i Turcji. Okazuje się, że strony WWW tych przewoźników cieszą się największą popularnością wśród tureckich internautów. W 2013 r. odwiedziło je blisko 6 proc. użytkowników Sieci z tego kraju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 czerwca 2014