33% budżetów marketingowych może być marnowanych przez kiepskie briefy. Rusza projekt „Better Briefs”
  • 0
  • 1
14.10.2021

33% budżetów marketingowych może być marnowanych przez kiepskie briefy. Rusza projekt „Better Briefs”

15 października podczas konferencji IPA EffWorks Global 2021 twórcy inicjatywy „Better Briefs Project” przedstawią wyniki globalnego badania dotyczącego niedociągnięć w briefach marketingowych. Ze wstępnych informacji wynika, że nawet 1/3 budżetów marketingowych może być marnowana z powodu źle przygotowanych briefów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 października 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2021

„Zostajemy w UE” – każdy dorosły Polak mógł spotkać się z tym przekazem. Analiza IMM

Trybunał Konstytucyjny uznał, że przepisy europejskie w zakresie, w jakim organy Unii Europejskiej działają poza granicami kompetencji przekazanych przez Polskę, są niezgodne z Konstytucją RP. We wszystkich mediach niemalże od razu pojawiło się na ten temat ponad 800 materiałów. Kiedy na Twitterze Donald Tusk wezwał Polaków do manifestacji, w ciągu kolejnej doby wzmianek w mediach było już ponad 7 tys. Łącznie w ciągu pięciu dni liczba wszystkich publikacji wyniosła prawie 28 tys., z dotarciem* 161 mln potencjalnych kontaktów z przekazem. Statystycznie każdy obywatel Polski w wieku powyżej 15 lat mógł spotkać się z tymi informacjami minimum 5 razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów.