321Sprzedane.pl promuje się spotami podobnymi do audiobooków w kampanii radiowej
  • 2
  • 1
7.09.2022

321Sprzedane.pl promuje się spotami podobnymi do audiobooków w kampanii radiowej

Na początku września ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki 321Sprzedane.pl. Przygotowane na potrzeby projektu spoty nawiązują formą do popularnych słuchowisk radiowych. Do współpracy przy projekcie został zaproszony aktor Wiktor Zborowski.

Każdy z minutowych spotów 321Sprzedane.pl czerpie z innego gatunku literackiego. Cechą, która łączy historie bohaterów przedstawione w spotach jest problem ze sprzedażą auta. Gdy w grę wchodzi horror, przejawia się w postaci koszmarów dręczących sprzedającego. W historii obyczajowej – jako skłonność bohatera do odkładania rzeczy na później.

Punktem zwrotnym i remedium na problemy bohaterów w obu historiach jest usługa 321Sprzedane.pl. Upraszcza ona proces sprzedaży auta, zdejmując z właściciela większość formalności związanych ze zbyciem pojazdu.

Potrzebny był wyjątkowy głos

Dlatego do współpracy przy projekcie marka zaprosiła jednego z najbardziej charakterystycznych polskich aktorów filmowych, teatralnych i radiowych – Wiktora Zborowskiego. To on wciela się w rolę lektora serii opowiadań sygnowanych promowaną marką.

Przygotowując kampanię, przeanalizowaliśmy obecne trendy w reklamach radiowych. To, co nas uderzyło, to fakt, że możemy wyróżnić się, wychodząc poza schemat krzykliwego spotu. Na zasadzie kontrastu postawiliśmy na wolniejsze tempo, uspokojenie odbiorcy i treści, których po prostu chce się słuchać. Idealnie pasował do tego format popularnych słuchowisk radiowych. Na tej bazie stworzyliśmy reklamy-audiobooki. Nawiązują one do różnych gatunków literackich i zwyczajnie miło się ich słucha – mówi Tomasz Pastuszka, creative director agencji Madogz. To ta agencja odpowiada za ideę kreatywną kampanii i produkcję spotów radiowych.

W pierwszej odsłonie działań można usłyszeć dwa minutowe spoty zrealizowane w formie audiobooków. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

  • 1
321Sprzedane.pl promuje się spotami podobnymi do audiobooków

321Sprzedane.pl promuje się spotami podobnymi do audiobooków

7 września 2022

6 września 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2022

Social media i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz. Raport Salesforce

Konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług online. Podobne trendy obserwowane są w innych branżach. I chociaż media społecznościowe są często obwiniane za erozję zaufania do demokracji, właśnie one są ważnym i coraz popularniejszym narzędziem dla rządów do udostępniania informacji i spełniania oczekiwań wyborców. Takie są wnioski z raportu „Connected Government”, który podsumowuje pięć zleconych przez Salesforce globalnych badań konsumenckich.