321Sprzedane.pl i spoty jak audiobooki - Marketing przy Kawie
321Sprzedane.pl promuje się spotami podobnymi do audiobooków w kampanii radiowej
  • 2
  • 1
7.09.2022

321Sprzedane.pl promuje się spotami podobnymi do audiobooków w kampanii radiowej

Na początku września ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki 321Sprzedane.pl. Przygotowane na potrzeby projektu spoty nawiązują formą do popularnych słuchowisk radiowych. Do współpracy przy projekcie został zaproszony aktor Wiktor Zborowski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2022

6 września 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2022

Social media i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz. Raport Salesforce

Konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług online. Podobne trendy obserwowane są w innych branżach. I chociaż media społecznościowe są często obwiniane za erozję zaufania do demokracji, właśnie one są ważnym i coraz popularniejszym narzędziem dla rządów do udostępniania informacji i spełniania oczekiwań wyborców. Takie są wnioski z raportu „Connected Government”, który podsumowuje pięć zleconych przez Salesforce globalnych badań konsumenckich.