„30 lat słoicyzmu”, czyli kampania jubileuszowa marki Rolnik z odwołaniem do filozofii - Marketing przy Kawie
„30 lat słoicyzmu”, czyli kampania jubileuszowa marki Rolnik z odwołaniem do filozofii
  • 0
  • 3
20.12.2021

„30 lat słoicyzmu”, czyli kampania jubileuszowa marki Rolnik z odwołaniem do filozofii

Z okazji okrągłej rocznicy działalności firma Rolnik rozpoczęła kampanię „30 lat słoicyzmu”. Hasło będzie jej towarzyszyć w długofalowej komunikacji, która odwołuje się do tradycji, ale w nowoczesnym wydaniu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55920 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 grudnia 2021