25 Piknik Naukowy Centrum Nauki Kopernik z kampanią online i OOH
  • 1
  • 1
23.05.2022

25 Piknik Naukowy Centrum Nauki Kopernik z kampanią online i OOH

21 maja odbył się 25 Piknik Naukowy Centrum Nauki Kopernik i Polskiego Radia. Poprzedziła go kampania promocyjna.

Działania prowadzone były w Internecie oraz na nośnikach OOH w Warszawie. Kreacje promujące 25 Piknik Naukowy były widoczne na budynkach, wyświetlane w autobusach, tramwajach i metrze. Pojawiły się również podczas samego wydarzenia.

Kampanię przygotowała agencja Peppermint powered by Quad. Współpraca z organizatorami pikniku objęła stworzenie identyfikacji wizualnej wydarzenia oraz przygotowanie kreacji do kampanii promocyjnej. Agencja odpowiadała za realizację plakatów, bannerów, animacji i innych formatów przeznaczonych do promocji w kanałach on- i offline.

Zdecydowaliśmy się na rysunkową stylistykę w klimacie komiksu. Dzięki takiemu lekkiemu podejściu do tematu chcieliśmy przyciągnąć uwagę dzieci i młodzieży, czyli głównych odbiorców wydarzenia. Wszystkie sceny przedstawiają wodę, czyli motyw przewodni pikniku, w jej różnych aspektach – mówi Ewa Cymer, dyrektor kreatywna agencji Peppermint.

  • 1
Kampania promująca 25 Piknik Naukowy

Kampania promująca tegoroczny Piknik Naukowy

 

22 maja 2022

20 maja 2022