21 mln wyświetleń w dwa dni – marka Wren promuje się pocałunkami z nieznajomymi (wideo) - Marketing przy Kawie
21 mln wyświetleń w dwa dni – marka Wren promuje się pocałunkami z nieznajomymi (wideo)
  • 4
  • 1
12.03.2014

21 mln wyświetleń w dwa dni – marka Wren promuje się pocałunkami z nieznajomymi (wideo)

Jak stworzyć internetowy spot, który w dwa dni zostanie wyświetlony ponad 21 mln razy? Można poprosić dwudziestu nieznajomych, by pocałowali się przed kamerą. Tak wiosenną kolekcję promuje amerykańska marka odzieżowa Wren.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55190 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

a

10 lat temu

21 mln wyświetleń

ale jak się nei dziwić, skoro prawie każdy portal (chyba tylko nei tvn24) na facebooku przez dwa dni zachęcał do obejrzenia tego czegoś, o jakie piękne, jaka cudowna ,inspirująca...bla bla bla, pierwszy pocałunek ojeju jeju, i każda nastolatka i pani po przejściach i zaciekawiony gimnazjalista i już fejm, bo takie cudo, i przesyłany z miejsca na miejsce bo wzrusza, bo cudowny, itd. osobiście nie obejrzałam,opierając się tym nachalnym namowom i żyję, nie czuję się uboższa przez nie doświadczenie tego nachalnego, wciskanego na siłę marketingowego G. i jak się okazało miałam rację :P

11 marca 2014