W 2019 r. rynek reklamowy w Polsce będzie rósł mimo niższego tempa rozwoju gospodarki. Prognozuje Zenith
  • 0
  • 1
3.12.2018

W 2019 r. rynek reklamowy w Polsce będzie rósł mimo niższego tempa rozwoju gospodarki. Prognozuje Zenith

Według prognozy agencji mediowej Zenith wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w 2019 r. o 4,2%. Sięgnie kwoty 7,919 mld zł netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w przyszłym roku o 4%, a ich suma zamknie się w kwocie 604 mld dol.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46372 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

3 grudnia 2018