18 lutego ukaże się książka „W market[r]ingu” Gary’ego Vaynerchuka - Marketing przy Kawie
18 lutego ukaże się książka „W market[r]ingu” Gary’ego Vaynerchuka
  • 0
  • 1
1.02.2015

18 lutego ukaże się książka „W market[r]ingu” Gary’ego Vaynerchuka

Gary Vaynerchuk jest ekspertem w dziedzinie mediów społecznościowych, autorem z listy bestsellerów magazynu „The New York Times”. W książce „W market[r]ingu” dzieli się z czytelnikami swoimi sposobami na przykucie uwagi klientów w pełnym chaosu świecie social media. Książka jest już dostępna w przedsprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 stycznia 2015