15% Polaków z okazji piłkarskich mistrzostw świata 2018 planuje zakup nowego telewizora lub już go kupiło. Badanie Starcomu
  • 0
  • 6
15.06.2018

15% Polaków z okazji piłkarskich mistrzostw świata 2018 planuje zakup nowego telewizora lub już go kupiło. Badanie Starcomu

77% Polaków zamierza oglądać piłkarskie mistrzostwa świata w domu przed telewizorem – pokazuje badanie agencji Starcom i Samsung Electronics Polska. Firmy przy okazji mundialu w Rosji przyjrzały się, jak Polacy przygotowują się do turnieju i jak zamierzają go spędzić. 15% badanych zdecydowało się na zakup nowego telewizora.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 czerwca 2018

14 czerwca 2018