15 października druga edycja LinkedIn Local Virtual
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
7.10.2020

15 października druga edycja LinkedIn Local Virtual

Trwa rejestracja na drugą edycję LinkedInLocal Virtual – wydarzenia, podczas którego 17 czołowych ekspertów i ekspertek podzieli się najlepszymi praktykami z dziedzin marketingu, sprzedaży i biznesu.

Wśród prelegentów znaleźli się przedstawicieli firm Google, Asseco, Luxmed, Adamed czy Mastercard. Także specjaliści marketingu B2B, employer brandingu, social sellingu czy komunikacji kryzysowej.

Wydarzenie rozpocznie i poprowadzi Jakub Sito, dziennikarz i konsultant marketingu. Prezentację keynote na temat „Jak zepsuć zdalne wystąpienie i stracić zaangażowanie słuchaczy na home-office” wygłosi zaś Kamil Kozieł. W czasie wydarzenia przewidziano także dyskusje, wystąpienia, warsztaty oraz pokaz case studies.

W ramach dwóch ścieżek tematycznych, z których uczestnicy będą mogli wybrać interesujące ich wystąpienia, zostaną poruszone m.in. następujące tematy:

  • Profil firmowy na LinkedIn – co robisz źle (prowadzi Dagmara Pakulska, social media trainer & consultant)
  • Mit racjonalności w B2B (prowadzi Łukasz Kosuniak, CEO, GrowConsulting)
  • Algorytm LinkedIn vs algorytm ludzkiego oka. H2H (prowadzi Marcin Banaszkiewicz, trener LinkedIn)
  • Po co handlowcom social selling? (prowadzi Katarzyna Sitarska, social selling lead i Adam Kozłowski, VP digital, Monday)

Wszyscy uczestnicy przez cały czas trwania wydarzenia będą mogli skorzystać z sesji networkingu online. Wezmą udział w ruletce spotkań face-to-face.

Wydarzenie odbędzie się 15 października w godz. 10:30–16:00. Uczestnictwo w nim jest bezpłatne. Pełna agenda spotkania oraz informacje o prelegentach znajdują się na stronie linkedinlocalvirtual.pl.

Organizatorem #LinkedinLocalVirtual jest Sharebee – pierwsza w Polsce platforma do obsługi programów social selling i employee advocacy. Partnerem wydarzenia jest agencja komunikacji zintegrowanej Monday. Pierwsza edycja LinkedIn Local Virtual zgromadziła ponad 1500 uczestników. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Druga edycja LinkedIn Local Virtual 15 października

Druga edycja LinkedIn Local Virtual 15 października

7 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2020

Wyniki badania producentów Klubu Producentów Reklamowych SAR

Wyniki badania producentów Klubu Producentów Reklamowych SAR wskazały, że 1/3 wszystkich produkcji reklamowych przeprowadzana jest przez producentów z reżyserami w modelu wyłączności projektowej. Wśród producentów KPR to prawie połowa wszystkich realizacji. Usługi produkcji reklamowej drożeją, mimo to większe studia pracują więcej niż wcześniej. Trend rosnący zlecania produkcji z pominięciem agencji stabilizuje się: reklamodawcy i agencje zlecają proporcjonalnie tyle samo produkcji, co w poprzednim okresie.