15 mld zł dla operatorów telekomunikacyjnych z hurtu i obsługi segmentu B2B w Polsce w 2015 r. – analiza PMR
  • 0
  • 2
11.02.2016

15 mld zł dla operatorów telekomunikacyjnych z hurtu i obsługi segmentu B2B w Polsce w 2015 r. – analiza PMR

Segment B2B pozostaje atrakcyjny dla dostawców usług telekomunikacyjnych. Mimo spadków cen i rosnącej konkurencji na odbiorcach biznesowych nadal można zarobić. Niższe ceny usług podstawowych operatorzy rekompensują sobie wpływami z usług dodatkowych i wyższym przychodem z klienta – wynika z raportu firmy PMR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lutego 2016