12 Targi Packaging Innovations już na początku kwietnia
  • 0
  • 1
28.01.2020

12 Targi Packaging Innovations już na początku kwietnia

Kilkanaście godzin warsztatów i prezentacji, dwie konferencje, wystawa unikatowych puszek WOŚP z ostatnich 22 lat czy innowacyjne rozwiązania. To wszystko będzie można zobaczyć podczas 12 Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się 1 i 2 kwietnia w Expo XXI Warszawa.

Wśród wystawców, których będą gościć 12 Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, pojawią się najważniejsi producenci i dostawcy opakowań dla sektorów produkcyjnych. Ich firmy zaopatrują w opakowania sektory: spożywczy, kosmetyczny, chemiczny, farmaceutyczny, alkoholowy, motoryzacyjny, elektroniczny czy odzieżowy. To okazja do nawiązania cennych, bezpośrednich kontaktów.

Równie ważne jak stoiska targowe są szkolenia i warsztaty. Podczas targów organizowane są one przez dwa dni w dwóch strefach WorkShops. Największym zainteresowaniem cieszą się case studies z konkretnymi rozwiązaniami. Spotkania prowadzą cenieni specjaliści. Chętnie dzielą się wiedzą i po każdym wystąpieniu zachęcają do dyskusji.

Targi poruszają najbardziej aktualne tematy. Podczas nadchodzącej edycji wysłuchamy m.in. Konrada Nowakowskiego z Polskiej Izby Odzysku i Recyklingu Opakowań, który odpowie na pytanie: Czy papier jest synonimem ekologicznego opakowania?

Robert Sieńko z firmy 3m Projekt zaprezentuje najlepsze przykłady materiałów POS z polskiego i europejskiego rynku. Pierwszego dnia ciekawie zapowiada się także Forum Przedsiębiorców Branży Opakowań.

Kilkanaście godzin warsztatów z ekspertami to nie wszystko. Podczas Packaging Innovations odbędą się dwie konferencje. Pierwszego dnia firma Etigraf Etykiety.pl zaprasza na LabelInnovations – spotkanie z ekspertami, które otwiera nowe perspektywy w świecie etykiet i opakowań.

Drugiego dnia będzie można uczestniczyć w konferencji Packaging [R]evolutions, organizowanej przez firmę Aniflex oraz Targi w Krakowie. Wśród omawianych tematów będą te związane z najnowszymi osiągnięciami z zakresu projektowania oraz produkcji ekologicznych etykiet i opakowań. Podczas jednej z prezentacji zostanie przedstawione innowacyjne rozwiązanie niemieckiej firmy Inuru, która na opakowaniach i etykietach drukuje… światło.

W tym roku organizatorzy proponują nowy podział stref tematycznych. Wszystko po to, aby jeszcze dokładniej skategoryzować ofertę wystawców i ułatwić zwiedzającym dotarcie do poszukiwanych produktów. Do wyboru będzie aż 10 stref: Packaging, Components, Labelling, Print finishing, POS & Displays, Logispack, Services, Machines, Eco, Luxpack.

Szczegóły na temat każdej z nich można poznać, odwiedzając stronę www.packaginginnovations.pl.

Firmy działające zgodnie z ideą circular economy zaprezentują swoją ofertę w strefie Eco. Udział potwierdziła m.in. firma Polpak z szerokim asortymentem opakowań kosmetycznych i zamknięć do opakowań wykonanych z PCR-u.

Jak przekonują pracownicy firmy, granulat pochodzący z recyklingu może stanowić nawet 50% składu tworzywa. Dodając do tego regranulat z recyklingu wewnętrznego linii produkcyjnej, są w stanie osiągnąć do 80% składu produktu w postaci tworzywa pochodzącego z odzysku.

Od dziewięciu lat w ramach Packaging Innovations odbywa się konkurs Strefa Studenta. To szansa dla młodych projektantów, a dla firm możliwość pozyskania pracowników. Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu i wykonaniu prototypu opakowania, etykiety bądź spójnej koncepcji graficznej opakowania dla linii produktowej.

Uczestnicy mają do wyboru 3 kategorie: Wrażenie, Funkcjonalność i Forma, Szata Graficzna. Zgłoszenia można przesyłać do 24 lutego.

Nie zabraknie niespodzianek. Przez dwa dni będzie okazja do obejrzenia wystawy kartonowych puszek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z ostatnich 22 lat. Część z nich to unikatowe egzemplarze.

Rejestracja online na 12 Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations umożliwia bezpłatny wstęp dla klientów biznesowych: packaging2020.exposupport.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
12 Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations – 1–2 kwietnia 2020 r., Expo XXI Warszawa

12 Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations – 1–2 kwietnia 2020 r., Expo XXI Warszawa

28 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.01.2020

Nowe pokolenia i technologia. Zmieniają się zwyczaje zakupowe – badanie Salesforce

9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych. Są nimi m.in. serwisy społecznościowe, konsole do gier czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi zmianami rynkowymi muszą liczyć się detaliści, producenci i właściciele marek? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć Salesforce.